Minamemina Skrevet 2. januar 2017 #1 Skrevet 2. januar 2017 Hei. Jeg har vært utrolig kvalm i det siste. Følt for å kaste opp og jeg har veldig liten matlyst. Er mye trøtt. Er ikke gravid. Har tatt gravid test og den var negativ. Er ikke forkjølet heller. Har sånn kvalm følelse hele tiden... Vet noen hva som feiler meg? Slags virus som er pågang? Burde jeg gå til legen?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #3 Skrevet 2. januar 2017 33 minutter siden, Minamemina skrev: Hei. Jeg har vært utrolig kvalm i det siste. Følt for å kaste opp og jeg har veldig liten matlyst. Er mye trøtt. Er ikke gravid. Har tatt gravid test og den var negativ. Er ikke forkjølet heller. Har sånn kvalm følelse hele tiden... Vet noen hva som feiler meg? Slags virus som er pågang? Burde jeg gå til legen? Har dette stått på i flere dager? Hvor mange dager? Jeg ville gått til legen om dette sto på i mer enn 2 dager. Anonymkode: 20bba...91b 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #4 Skrevet 2. januar 2017 Masse ting som kan gi vedvarende kvalme, blodmangel, magesår, osv, osv... bestill deg en legetime. Anonymkode: f08f1...c71 1
Mari Y Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, Minamemina skrev: Hei. Jeg har vært utrolig kvalm i det siste. Følt for å kaste opp og jeg har veldig liten matlyst. Er mye trøtt. Er ikke gravid. Har tatt gravid test og den var negativ. Er ikke forkjølet heller. Har sånn kvalm følelse hele tiden... Vet noen hva som feiler meg? Slags virus som er pågang? Burde jeg gå til legen? Har nå gått omgangssyke for ikke lenge siden. Du kan sikkert høre på Doktoronline.no eller Lommelegen.no, men jeg ville ha ventet noen dager med å kontakte fastlegen. Ofte fordi jeg tror det går over av seg selv(dog det varer gjerne i løpet av en dag, hos meg). Jeg får samme symptomene når jeg er kvalm: mister matlyst, kaster opp alt, smerte i hodet, utslitt. Men det går gjerne over etter en dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå