Habbis Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hei! Jeg er blitt henvist av fastlegen til en koloskopi på sykehuset og har blitt satt på en prioritert venteliste(?), men er det noen som vet hvor lenge jeg bør forberede meg på å vente? Så at normal ventetid på sykehuset jeg skal på er 16 uker ifølge sykehuset sin side.. setter utrolig stor pris på svar.. hilsen fortvilt student som håper å bli frisk så hun kan klare studiene
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 7 minutter siden, Habbis skrev: Hei! Jeg er blitt henvist av fastlegen til en koloskopi på sykehuset og har blitt satt på en prioritert venteliste(?), men er det noen som vet hvor lenge jeg bør forberede meg på å vente? Så at normal ventetid på sykehuset jeg skal på er 16 uker ifølge sykehuset sin side.. setter utrolig stor pris på svar.. hilsen fortvilt student som håper å bli frisk så hun kan klare studiene Jeg fikk beskjed om at det var veldig lang ventetid på mitt lokale sykehus (sykehuset i vestfold), så jeg ble anbefalt å reise til sykehuset i Kragerø, der var det ca 2-3 ukers venting :-) Anonymkode: 7e4f4...3cb
Habbis Skrevet 1. januar 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg fikk beskjed om at det var veldig lang ventetid på mitt lokale sykehus (sykehuset i vestfold), så jeg ble anbefalt å reise til sykehuset i Kragerø, der var det ca 2-3 ukers venting :-) Anonymkode: 7e4f4...3cb Åå det var lurt! Skal høre med legen min om det er noe jeg også kan gjøre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå