Søgni Skrevet 2. januar 2017 #21 Skrevet 2. januar 2017 Når jeg leser hva slags stil du liker, så er vel ikke Taika helt i din gate, nei Jeg syns ofte man finner koselige kopper og krus i en mer rustikk stil, om det nå er keramikk eller annet, på små interiørbutikker, eller utsalg for brukskunst, eller hva jeg skal kalle det. Ikke at det var et særlig konkret tips, da. 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. januar 2017 #22 Skrevet 2. januar 2017 (endret) 1 minutt siden, Søgni skrev: Når jeg leser hva slags stil du liker, så er vel ikke Taika helt i din gate, nei Jeg syns ofte man finner koselige kopper og krus i en mer rustikk stil, om det nå er keramikk eller annet, på små interiørbutikker, eller utsalg for brukskunst, eller hva jeg skal kalle det. Ikke at det var et særlig konkret tips, da. Ja, men takk for godt tips! Jeg kan også like litt farger og mønster, men da kanskje i en enkelt kopp Utsalg for brukskunst er også en god ide! Endret 2. januar 2017 av MadameDeRosa
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #23 Skrevet 2. januar 2017 2 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Tusen takk! Eventuelt disse: http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=166602 Har beach/strand interiørstil, så tror de kanskje passer til resten også. Disse eller House Doctor sine... De er også herlige Lykke til med kjøpet Anonymkode: 29df5...924
Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. januar 2017 #24 Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De er også herlige Lykke til med kjøpet Anonymkode: 29df5...924 Tusen takk! Og takk for gode tips!
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #25 Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, MadameDeRosa skrev: Tusen takk! Og takk for gode tips! Bare hyggelig Anonymkode: 29df5...924
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #26 Skrevet 2. januar 2017 9 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Tusen takk! Og takk for gode tips! Kanskje de koppene du ønsker å kjøpe kommer på salg i løpet av januar? Du kan søke på Prisguide.no for å finne lavest pris. Prisjakt.no er en annen slik tjeneste som jeg ofte benytter for å finne lavest pris på det meste jeg skal kjøpe (også hvitevarer, klær m.m.) Anonymkode: 29df5...924
Gjest MadameDeRosa Skrevet 2. januar 2017 #27 Skrevet 2. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de koppene du ønsker å kjøpe kommer på salg i løpet av januar? Du kan søke på Prisguide.no for å finne lavest pris. Prisjakt.no er en annen slik tjeneste som jeg ofte benytter for å finne lavest pris på det meste jeg skal kjøpe (også hvitevarer, klær m.m.) Anonymkode: 29df5...924 Takk for tipset! Skal holde et øye med serien, har lagt inn bestilling på seks krus og et sett med boller! http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=166602 og disse ble også med: http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=129859
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 2. januar 2017 #28 Skrevet 2. januar 2017 2 timer siden, Søgni skrev: Det spørs nå hva du syns er fint, men jeg har hatt mine, Taika fra Iittala, i årevis og liker disse fortsatt. Jeg har både røde og mørkeblå. Jeg tror jeg hadde blitt mildt sjøsjuk om jeg skulle hatt mer enn kun tekopper i dette mønsteret, men de lar seg fint kombinere med det helt hvite serviset mitt, Teema fra samme produsent. Men jeg har full forståelse for at dette mønsteret ikke er for alle, altså. Dette er de aller fineste tekrusene i hele verden, skulle også til å anbefale dem, og tenkte også at de var for spesielt interesserte
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #29 Skrevet 2. januar 2017 Jeg kjøper stadig nye tekrus/kopper - er så glad i farger og mønster og finner alltid noe nytt og fint. Men så blir jeg lei av dem etter en stund og må ha noe nytt. Har derfor funnet ut at jeg ikke kan ha tekrus i èn serie. Har heller mange forskjellige. Men hvis jeg skulle kjøpt en serie ville jeg kanskje valgt Iittala Teema krus (http://www.shopping4net.com/no/Hjem/Kjoekken/Serviser/Teema-Krus-30cl.htm). De er så enkle og fine i stilen at man ikke kan gå lei av dem. Veldig gode å holde også (det er viktig). Anonymkode: 24765...6d4 1
Rumle Skrevet 3. januar 2017 #30 Skrevet 3. januar 2017 På 2.1.2017 den 0.23, Søgni skrev: Det spørs nå hva du syns er fint, men jeg har hatt mine, Taika fra Iittala, i årevis og liker disse fortsatt. Jeg har både røde og mørkeblå. Jeg tror jeg hadde blitt mildt sjøsjuk om jeg skulle hatt mer enn kun tekopper i dette mønsteret, men de lar seg fint kombinere med det helt hvite serviset mitt, Teema fra samme produsent. Men jeg har full forståelse for at dette mønsteret ikke er for alle, altså. Jeg har noen av de tekoppene i mørkeblått, og liker de utrolig godt! De er også veldig gode å holde, og det er det jammen ikke alle krus og kopper som er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå