AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Skal opperere skulder ifull narkose og er kjempe reddfor å sovne inn under narkosen .. At jeg ikke våkner hva om jeg er alergisk? Tåler ikke penicillin.... var i narkose for 15 år siden er jeg immun da eller kan jeg enda dø ? Anonymkode: fc740...146
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Du bør be om en samtale med en anestesilege og ikke her på kg. Anonymkode: 56f53...5bd 4
Habbis Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Hei! Forstår deg utrolig godt, jeg var i narkose for første gang i begynnelsen av desember å lå og gråt når jeg sovnet inn fordi jeg var så redd. Men sykepleierne er veldig flinke og du er 100% trygg! Det er egentlig bare veldig deilig! Og du kommer ikke til å dø! Du blir ikke lagt i narkose på en planlagt skulder operasjon hvis det er noen mulighet for at du kan dø av narkosen. Masse lykke til med operasjonen, sender varme tanker!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Narkose er veldig trygt. Når leste du sist om noen som sovnet inn pga narkose i Norge? Har du noen gang lest det? De passer på deg hele tiden. Anonymkode: e8c06...e2d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Under hele operasjonen når du ligger i narkose, sitter det en anestesisykepleier og følger med på pust, puls og blodtrykk. Du er helt trygg. Når du våkner opp, er du på en observasjonspost. Der følger de med deg og kommer bort til deg når du åpner øynene. Du er da ofte koblet til blodtrykk og oksygentilførsel. Dette er helt trygt. Tenk hvor mange som legges i narkose hver dag, og som det sies over, har du hørt om dødsfall? Anonymkode: f9e9c...ec3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Ta kontakt med fastlegen din og bli henvist til psykolog. Og nei. Du kommer ikke til å dø under narkosen Anonymkode: 60eee...a12
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå