Gå til innhold

Mauritius, hotell med kleskode; sko til dame

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har bestilt tur til Mauritius og har funnet ut at det er kleskode der, hvilket er greit nok. Menn må ha langbukse til middag og ikke flipflops, men hva betyr det for meg som dame? Pga jeg hovner opp i bena i varmen bruker jeg vanligvis sandaler uten reimer, som da birkenstock (den typen med stropp mellom tærne) og bla Havanas (har i sølv med bling)  er det noen som har vært på Mauritius og som vet det er ok med denne typer sandaler til meg?

Anonymkode: b37cd...65a

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg tipper at birckenstock er OK, Havanas ikke. Mauritius er alle tiders!

Skrevet
6 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg tipper at birckenstock er OK, Havanas ikke. Mauritius er alle tiders!

Birkenstock er da mye styggere enn havanas...? 

Gjest Overrasket
Skrevet
6 minutter siden, Thyra skrev:

Personlig liker jeg ingen av delene. Men jo nærmere strandsko, dess mindre passende er det på et sted med angitt kleskode. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har bestilt tur til Mauritius og har funnet ut at det er kleskode der, hvilket er greit nok. Menn må ha langbukse til middag og ikke flipflops, men hva betyr det for meg som dame? Pga jeg hovner opp i bena i varmen bruker jeg vanligvis sandaler uten reimer, som da birkenstock (den typen med stropp mellom tærne) og bla Havanas (har i sølv med bling)  er det noen som har vært på Mauritius og som vet det er ok med denne typer sandaler til meg?

Du kan ikke gå i Birkenstock eller annet fottøy av den typen. 

Anonymkode: c49b0...f23

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Thyra skrev:

Er i grunnen enig hehe, men kjøpte disse for de ser litt penere ut enn havaianas. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi var i Mauritius i påsken i fjor. Fantastisk sted. Elsket det! Skal definitivt dit flere ganger. Jeg brukte høye hæler  til middagene. Det gjorde de fleste andre damene også, noen hadde fine sandaler. God tur😃

Anonymkode: d5440...621

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...