Gå til innhold

Forteller dere eksen om "nye" menn/damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For dere som må ha kontakt pga barn. Har kun vært slutt siden slutten av november. Vi bytter på å bo hjemme nå en periode.. skriver litt med en fyr jeg kom i kontakt med på julebord, selvsagt etter det ble slutt😂 Nå istad spurte han hva han heter.. han dumpet meg og jeg mener han ikke har noe med det å gjøre. Treffer selvsagt ingen når jeg har barnet uansett og noe forhold blir det nok ikke på en stund. Om han finner seg et knull her og der vil jeg helst ikke vite det altså. 

Anonymkode: 02db8...a74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, løse forbindelser ville jeg selvfølgelig ikke fortalt min eks om. Blir det et seriøst forhold, er det derimot en selvfølge å fortelle eks-mannen før barnet. 

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For dere som må ha kontakt pga barn. Har kun vært slutt siden slutten av november. Vi bytter på å bo hjemme nå en periode.. skriver litt med en fyr jeg kom i kontakt med på julebord, selvsagt etter det ble slutt😂 Nå istad spurte han hva han heter.. han dumpet meg og jeg mener han ikke har noe med det å gjøre. Treffer selvsagt ingen når jeg har barnet uansett og noe forhold blir det nok ikke på en stund. Om han finner seg et knull her og der vil jeg helst ikke vite det altså. 

Det hadde jeg ville vite hvis du har noen romantiske følelser for han. :skratte: 
Men det er ditt kjærlighetsliv, så du får bestemme og avgjøre det selv. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, Sariou skrev:

Nei, løse forbindelser ville jeg selvfølgelig ikke fortalt min eks om. Blir det et seriøst forhold, er det derimot en selvfølge å fortelle eks-mannen før barnet. 

Har blitt enig om å fortelle før barnet skal introduseres for en ny partner. Minimum et år frem i tid, helst lengre. Barnet skal ikke bli kjent med en før jeg føler forholdet er ganske seriøst. Som sagt; Har ingen intensjoner om en ny kjæreste på en stund. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Det hadde jeg ville vite hvis du har noen romantiske følelser for han. :skratte: 
Men det er ditt kjærlighetsliv, så du får bestemme og avgjøre det selv. 

Vet ikke om vi misforsto hverandre: jeg vil ikke vite om EKSEN finner seg damer her og der, ikke han nye. Har ikke bruk for slik informasjon. Har ikke romantiske følelser for noen - enda😊

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om vi misforsto hverandre: jeg vil ikke vite om EKSEN finner seg damer her og der, ikke han nye. Har ikke bruk for slik informasjon. Har ikke romantiske følelser for noen - enda😊

Jeg tar utgangspunkt i overskriften, for når man skriver her så må man ha en overskrift, så det er mulig. :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg tar utgangspunkt i overskriften, for når man skriver her så må man ha en overskrift, så det er mulig. :) 

Den dagen jeg får meg kjæreste som skal introduseres for vårt felles barn skal han selvsagt få vite det. Synes det er rart han virker litt sjalu for at jeg har kontakt med andre menn, når han dumpet meg. Utroskap var ikke årsak til brudd. Da hadde jeg skjønt det om det føltes sårt og rart 

Skrevet

Vi har alltid snakket om alt og det har vi fortsatt med etter bruddet. Vi viser hverandre tindermatcher, gir hverandre tips og ønsker hverandre lykke til på date :fnise:

Det blir sikkert litt rarere den dagen den ene faktisk får seg noe, men jeg mener vi er ganske bra forberedt på det.

Skrevet

Min eks-mann og jeg kan snakke om sånt nå. Vi har jo vært fra hverandre i snart 6 år, og nå er vi gode venner. Men vi kunne ikke det da bruddet var ferskt, selv om vi var enige om det. Jeg forventer på ingen måte å få høre om alle han har romantiske følelser for. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...