AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Jeg er i tvil om jeg skal verifisere meg på Finn... Kjøper og selger stort sett "småplukk" på Torget. Dere som er verifiserte brukere, synes dere at det er fordeler eller ulemper med det? Kan man fortsatt poste annonser under nick om man er verifisert? Jeg er den eneste i Norge som heter det jeg heter, og ønsker ikke å ligge ute under fullt navn... Anonymkode: 68d4f...3d9
Forundret.. Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Jeg er verifisert men går under Selger..
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 En fordel er at den automatiske godkjenningen av annonser du legger inn går fortere dvs du unngår oftere manuell godkjenning. Så vidt jeg vet kan du fortsatt unngå å bruke fullt navn ja. Som kjøper setter jeg stor pris på verifiserte selgere, da vet jeg at finn kjenner identiteten om det skulle bli noe tull ifm kjøp. Anonymkode: d50fc...a0f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: En fordel er at den automatiske godkjenningen av annonser du legger inn går fortere dvs du unngår oftere manuell godkjenning. Så vidt jeg vet kan du fortsatt unngå å bruke fullt navn ja. Som kjøper setter jeg stor pris på verifiserte selgere, da vet jeg at finn kjenner identiteten om det skulle bli noe tull ifm kjøp. Anonymkode: d50fc...a0f Er dette eneste fordelen? Jeg opplever verifisering som en måte å ha kontroll over min aktivitet på finn og nettet forøvrig. Noe som lett kan misbrukes. Jeg kom heller ikke inn på en annonse fordi jeg ikke ville verifisere meg. Blir dette noe som gjentar seg, så vender jeg finn.no ryggen. Anonymkode: c8078...dac
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #5 Skrevet 2. januar 2017 Skulle selge noe som kostet litt, og da måtte jeg verifisere meg eller så hadde ikke annonsen blitt godkjent... Anonymkode: 986b6...56b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå