Ardwinna Skrevet 3. januar 2017 #21 Skrevet 3. januar 2017 Kjøpings er helt grei, men hjemmelaget er nydelig! Hjemmelaget Daim-iskake, nam!
Djungelvrål Skrevet 3. januar 2017 #22 Skrevet 3. januar 2017 På 1.1.2017 den 16.45, AnonymBruker skrev: Tror jeg aldri har likt det. Er det virkelig noen som LIKER sånne butikk-iskaker? Det er så utrolig ekkelt! Føles som om man spiser en sukret smørpakke med kakaopulver på. Anonymkode: aba17...fa8 Det smaker akkurat som vanlig iskrem, og det er laget av det nøyaktig samme ingrediensene og forholdene. Så jeg skjønner ikke greia. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. januar 2017 #23 Skrevet 3. januar 2017 2 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Ja, ellers hadde de vel ikke solgt det. Det kan jo hende. Fru Hansen tenker "Alle liker iskake, det er en sikker vinner i jula", uten å helt like den selv. Så sitter de alle rundt bordet og later som de liker iskake.
Puny Skrevet 3. januar 2017 #24 Skrevet 3. januar 2017 Har inntrykk av at drt er litt sånn 'gammel dame' ting å like. Kjenner ingen under 60 som serverer dette...
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #25 Skrevet 3. januar 2017 På Sunday, January 01, 2017 den 15.45, AnonymBruker skrev: Tror jeg aldri har likt det. Er det virkelig noen som LIKER sånne butikk-iskaker? Det er så utrolig ekkelt! Føles som om man spiser en sukret smørpakke med kakaopulver på. Anonymkode: aba17...fa8 Javel, da lager du vel selv. Er det vi andre som ikke bryr oss? Med tanke på hvor mange mill liter de selger. Takk for opplysningen Anonymkode: 6dc49...370
EvaLena Skrevet 3. januar 2017 #26 Skrevet 3. januar 2017 Det lager jeg selv fra bunnen av og den er verdens beste 😊
FantasDick Skrevet 3. januar 2017 #27 Skrevet 3. januar 2017 Synes det er helt ok. Smaker som vanlig butikk-is, gjør det ikke?
ops2 Skrevet 3. januar 2017 #28 Skrevet 3. januar 2017 7 timer siden, Ardwinna skrev: Kjøpings er helt grei, men hjemmelaget er nydelig! Hjemmelaget Daim-iskake, nam! Ååh ja, og så den som lages med hvit sjokolade! Vel, jeg serverte kjøpeiskake i jula. Jeg har vært syk, og har jobbet 4 dager i romjula og så bare falt om i sofaen når jeg kom hjem. For frisk til å være hjemme, når det var så mange andre borte, men jobben tok all energi. Så det har vært lite hjemmelagete desserter her, for å si det sånn. Men vi overlevde da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå