Gjest Bolledeig Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Er det den beste facebookgruppen som finnes? Jeg tror kanskje det. Før jeg ble medlem der ante jeg ikke at jeg kunne bruke tomme kjøttdeig-esker til godteskåler eller at det finnes INGENTING som ikke blir finere av litt foliering, samt hvit- eller turkismaling av alle flater. Tilsynelatende handler 90% av trådene om enten hvordan man kan lage noe "gøy" av søppel og skrot man har samlet opp, eller hva man kan lage og selge på julemarkeder. Noen andre fans her inne?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Ikke like stor fan som deg. Men har fått noen tips og ideer og lagd ett par ting fra gruppa der. Anonymkode: 4701c...9f0
Gjest Margit Spat Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 (endret) Fantastisk gruppe. Uten den hadde jeg vært fortapt, da jeg for eksempel ikke ante at et vinglass som står opp ned er å betrakte som en lysestake for kubbe- eller telys. Endret 1. januar 2017 av Margit Spat
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Det finnes en tråd her inne for folk som hater dildallet der inne. Vinglass opp-ned feks er jo bare vinglass opp-ned. Anonymkode: 83140...61e 1
Gjest MadameDeRosa Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 2 timer siden, Margit Spat skrev: Fantastisk gruppe. Uten den hadde jeg vært fortapt, da jeg for eksempel ikke ante at et vinglass som står opp ned er å betrakte som en lysestake for kubbe- eller telys. Det var ironisk ment, sant? Syns ikke noe om vinglass som lysestake, men sikkert greit som en nødløsning om man ikke har annet å ty til. Kjøttdeigbokser til godteskåler? Høres litt ekkelt ut... Har til gode å se noen virkelig gode ideer der, holder meg til Pinterest for inspo.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #6 Skrevet 2. januar 2017 Før jeg ble medlem der visste jeg ikke at hvis du limer tapetrester på gamle hermetikkbokser vil folk kjøpe metallavfallet ditt. Det er jo en genial forretningside, regner med BIR kaster seg over den resirkuleringsbølgen. Anonymkode: 749e8...c9c 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #7 Skrevet 2. januar 2017 Jeg synes gruppen er mest masete og fryktelig rotete, litt sånn KG uten samlivsproblemer og uten kategorisering. Anonymkode: 5f6b5...7b1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #8 Skrevet 2. januar 2017 Gikk nå for å sjekke, og synes det var mye kult i grunn.. Hjemmelaget Olav julelys var kul, Superhero-lampe var kul, og han faren som har malt Frost-figurer på veggene til barnerom, det var jo bare råkult. Anonymkode: e2767...fa1 1
Leo Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Men å ikke gidde å ta ut planten/pynten oppi når man spraymaler en blomsterpotte er ikke sååå kult...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå