Gå til innhold

Hvordan startet året ditt??

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har fortsatt igjen å starte. Var sliten i hele går. Det er i dag det starter. Tilbake til jobb. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det startet med samlivsbrudd så det kan jo bare gå oppover fra nå av.

Anonymkode: 89822...17b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bakte brød da jeg sto opp, ordnet god frokost til samboer, meg og overnattingsgjesten. Så ble det tv-titting og litt hvile. Opplevd null søvn hele  att til dag to men det er vel pga oppstart av ny jobb 😊

Anonymkode: cb7a6...0d3

Skrevet

Startet med mange klemmer fra noen av de beste vennene i livet mitt, fyrverkerishow og skåler på alt for mange språk. 

AnonymBruker
Skrevet

Men en hangover som ikke lignet grisen, meldinger fra en kompis/en jeg var interessert i som jeg har krangla med, meldinger fra en venninne som lurte på hva faen som skjedde i går, og fyllenerver herfra, til månen og tilbake.. :ler: godt nyttår, blir vel like jævlig dette, som det forrige... :P

Anonymkode: bfc9f...ac3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Stod opp helt uthvilt rundt klokken 10:00. Prøvde meg på en "after-eight" caffelatte (som smakte kjempe godt, deretter tok jeg å ryddet huset, så tok klesvasken og sluttet alt med å sortere litt papirer etc for jobben imorgen. 

Etter det tok jeg en etterlengtet dusj hvor jeg vasket håret godt og tok en skikkelig shaving av kroppen, så fjernet jeg alt av dun fra ansiktet og halsen før jeg tok på castor oil på vippene og bryna, og en god GlamGlow maske i ansiktet. Satt med masken i en time før her vasket det av. Oppdaterte Finn og andre salgssider med enda fler saker. Lagde noen realistiske mål for året. Spiste god pasta middag og la meg for å sove rundt 19. Stod opp nå og bare daffer litt i sengen

Anonymkode: 6aa19...af0

AnonymBruker
Skrevet

1 dagen i det nye året startet med at min "kjære" begynte å kysse meg, fingre, sleike litt... Jeg sugde han osv. Ja, den vanlige oppvarmingen før sex, med andre ord.

Plutselig, når jeg var ekstremt kåt og veldig klar, så gadd han ikke ha sex likevel og la seg for å sove.

Så starten på det nye året mitt var rett og slett dritt og frustrerende.

Anonymkode: ddae3...704

Gjest Jacklost
Skrevet

Som alle de andre dagene i året, jeg våkner alene

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

.

Endret av Jacklost
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste "hvordan startet håret ditt", og det kan jeg fortelle deg; den ene siden sto rett til værs. Den andre var mer eller mindre en smålig fett fremover-sleik. 

Anonymkode: 43c4c...e47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Startet med samlivsbrudd her også. Eller, det var på nyttårsaften han dro. Så første nyttårsdag slappet jeg bare av rolig hjemme med barnet, koset oss med film og tegning og forsøkte å ikke tenke på bruddet, men fornuften i det, og trøsteshoppa på nettet, spiste kalkun, startet på ny dagbok og døgna til i dag. Blir tidlig kveld i kveld. 

Anonymkode: 4c659...045

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det startet med samlivsbrudd så det kan jo bare gå oppover fra nå av.

Anonymkode: 89822...17b

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Startet med samlivsbrudd her også. Eller, det var på nyttårsaften han dro. Så første nyttårsdag slappet jeg bare av rolig hjemme med barnet, koset oss med film og tegning og forsøkte å ikke tenke på bruddet, men fornuften i det, og trøsteshoppa på nettet, spiste kalkun, startet på ny dagbok og døgna til i dag. Blir tidlig kveld i kveld. 

Anonymkode: 4c659...045

Da er vi tre. :hug:

Gjest Newroz
Skrevet

Det startet med et kyss av han jeg er forelsket i, og resten av kvelden ble tilbrakt med nye venner og gode samtaler. Jeg våknet opp til en god og varm person, og en liten katt som lekte med føttene mine. Lagde kaffe, tullet meg inn i et pledd, og så en tegnefilm. Veldig fin start på det nye året :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...