Stoltskeiv Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Hvordan startet den første dagen i året ditt?
Plexus Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Ble vekket av min nevø som fortalte meg ivrig om gårsdagens raketter. Deilig sol og lyst ute. Spiste en stor skolebolle fra BIT. Nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal drikke kaffe eller te til frokost 1
Gjest Anthrax Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Med hals- og bihulebetennelse..... Kjedelig.
Gjest canacas Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Sovet altfor lenge, så digg og irriterende.
tøysekopp Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Hadde vekking til halv ti, sto opp en halvtime etterpå og lagde frokost til mannen, nå er det vaske-og ryddedag 😊 vasket ikke til jul da vi ikke var hjemme, så nå er det rundvask! Rolig dag i går, så deilig å våkne opp i god form ☺
Mollie Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Jeg og mannen min ble vekket av minstemann på 2 år kl halv 9. Vi sto opp og satte på tegnefilm, døste på sofaen. Eldste på 6 sto opp kl 10, da laget vi frokost med rundstykker og masse godt pålegg. Nå sover minstemann og vi andre døser fortsatt på sofaen. Svigers kommer på middag kl 16, så nå må vi snart hive oss rundt å sette i gang med å lage mat. Godt nyttår! 1
Sheherasade Skrevet 1. januar 2017 #7 Skrevet 1. januar 2017 (endret) Som vanlig deilig å våkne opp ved siden av drømmemannen min, som jeg faktisk giftet meg med i 2016. Litt tørr i munnen og tissetrengt etter nattens alkoholinntak. Glad og fornøyd etter en hyggelig feiring med venner. Mannen stod opp for å spille videospill mens jeg fortsatte å dra meg i sengen. Stod opp og laget litt mat til oss, så la jeg meg igjen med PC og kindle. Plutselig kom han inn, dro av meg dyna og knullet meg. Nå ligger jeg alene i senga igjen og surfer KG. Endret 1. januar 2017 av Sheherasade 1
exictence Skrevet 1. januar 2017 #8 Skrevet 1. januar 2017 En katt som heldigvis var seg selv igjen etter å ha vært livredd når det smalt. En fred inni meg om at 2017 blir et godt år. 3
Nowayback Skrevet 1. januar 2017 #9 Skrevet 1. januar 2017 2 timer siden, gladjenta96 skrev: Hvordan startet den første dagen i året ditt? Året mitt startet med øl, og jeg satt oppe til 06 i natt. Så våknet jeg rundt 14.00, og snart er det middag 2017 har startet rolig!
Nowayback Skrevet 1. januar 2017 #10 Skrevet 1. januar 2017 2 timer siden, Mollie skrev: Jeg og mannen min ble vekket av minstemann på 2 år kl halv 9. Vi sto opp og satte på tegnefilm, døste på sofaen. Eldste på 6 sto opp kl 10, da laget vi frokost med rundstykker og masse godt pålegg. Nå sover minstemann og vi andre døser fortsatt på sofaen. Svigers kommer på middag kl 16, så nå må vi snart hive oss rundt å sette i gang med å lage mat. Godt nyttår! Så koslig! 1
kissi Skrevet 1. januar 2017 #11 Skrevet 1. januar 2017 Våkna kl 10.30 hele gjengen, inkludert minstemann på 11 mnd! Sto opp og kokte kaffe, sløva på sofaen med kaffe, frokost og sangfoni på tv. Resten av dagen har gått til rydding og litt organisering, siden vi akkurat har kommet hjem fra juleferie og er nyinnflytta i nytt hus, så det er alltid noe å rydde/fikse! Nå dupper mann og barn og jeg drikker mer kaffe! =) 1
Rainbow Skrevet 1. januar 2017 #12 Skrevet 1. januar 2017 Sov til ti, utslitt etter å ha sittet med tv på maksvolum og en skjelvende og pesende hund mellom oss i går natt. 30 kilos pelsball som fikk panikk rundt midnatt sleit oss alle ut. Men ny dag og nytt år med sol, så hunden og jeg gikk en rolig tur på en halvtimes tid, så spiste samboer og jeg frokost og slappa av litt, før vi dro på en litt lengre tur i en skog i nærheten. Prøve å få gjort hunden litt fysisk sliten før det sannsynligvis blir bråk ute igjen i kveld. Dro i stallen alle tre og ga hesten min mat og møkka, før vi dro hjem. Jeg er syk, så samboer lager middag nå mens jeg har trent en halvtime yoga (som jeg egentlig hater, men er bra når jeg er syk). Jeg er sykt tett i nesa og disse turene har gått i sneglefart, pluss at jeg er såpass smittsom at samboer nesten ikke er i samme rom som meg. Så nå skal jeg hvile mye!
Librarian Skrevet 1. januar 2017 #13 Skrevet 1. januar 2017 Med hangover, forkjølelse og en veldig stor ryddejobb etter gårsdagen. Men samboer og jeg fikk det heldigvis ganske greit unna, så nå er vi i koseklær, spist masse gode rester og godteri fra i går og skal kose oss med film og litt mer hangover mat utover. Føler året ikke starter "skikkelig" ordentlig før i morra
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #14 Skrevet 1. januar 2017 Våknet med noe jeg mistenker er en gryende influensa. Anonymkode: 9bd31...a9f
Doge Skrevet 1. januar 2017 #15 Skrevet 1. januar 2017 Kort oppsummert: Var alene, fikk ikke sove, drepte to saksedyr med en saks, fikk vondt i magen, sovna og våkns med dundrende hodepine. 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #16 Skrevet 1. januar 2017 Begynte med et kyss av kjæresten min på fest kl 00, veldig koselig egentlig deretter ble jeg truffet av fyrverkeri, et batteri som veltet. Var heldigvis edru nok og rask nok til å snu rævva til, men fikk et solid brannsår på låret. Deretter tilbragte jeg 4 timer på legevakten med rensing og stell før vi reiste hjem og la oss godt nyttår liksom. I dag har jeg og kjæresten min bare slappet av, og bestemt oss for å prøve å bli gravide i løpet av 2017 så nå er det egentlig bare avslapning og litt planlegging, blir jo så gira! Har fri i morgen, så koser meg med et av årets siste vinglass :-D Anonymkode: fbab4...812 1
Gjest Vevila Skrevet 1. januar 2017 #17 Skrevet 1. januar 2017 (endret) Våknet opp i armene til en kjekk mann som strøk meg i håret, etterpå disket han opp med frokost. Hatt en veldig fin feiring og en super start på 2017! Resten av dagen har vi bare kost oss og slappet av. Endret 1. januar 2017 av Vevila
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #18 Skrevet 1. januar 2017 Startet den med å våkne i senga på gjesterommet til fatter'n(på besøk), fremdeles med kjole og sminke på, og ørerepynt som hadde satt seg fast i puta Det var en bra kveld med andre ord! Siden jeg har jobbet helt jævlig mye den siste tiden har jeg med god samvittighet tilbragt resten av dagen i sofan med pc-spill, film og snop. Anonymkode: 7ad92...634 2
Ruccula Skrevet 1. januar 2017 #19 Skrevet 1. januar 2017 Voknet ved 11.00 tiden av at min mann kilte meg på ryggen, så spiste vi lang frokost og skravlet Ved 13 tiden gikk jeg og mannen på 2 timers tur med hundene. Har vasket og brettet litt klær og resten av dageb bare slappet av, har dessverre hatt litt migrene i dag. Det ble kebab til middag og film
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #20 Skrevet 1. januar 2017 7 timer siden, gladjenta96 skrev: Hvordan startet den første dagen i året ditt? Startet kl 6. Barn som våkner tidlig. Min eks overtok jenta mange timer for sent fordi han enda var full kl 15. Så bare lot han som ingenting, gadd heller ikke prate særlig til han. Må dessverre tilbringe tid her til i morgen for da skal vi på mekling, hurra... Anonymkode: 682d0...c0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå