Gå til innhold

Nyskilt, skal man holde seg unna


Blomsterenka

Anbefalte innlegg

menn da?

Jeg mener, kos sex osv., ikke noe samboer eller tull før man har stått på egne ben par år eller ti... og det med elskere pleier jo å skjære seg. Enten blir den ene for alvorlig, eller så dabber det av etter en krangel eller lign.

Noen med erfaringer? (og hvor finner man seg en elsker, som man liker og som liker deg..? Prøve og feilemetoden kan jo innebære en viss tid og en masse menn, jeg tror jeg gir opp jeg...)

Sikkert ingen som vil ha meg heller, som elskerinne...unntatt alle de som har hundre elskerinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesten

Du skal gjere det du veit du vil angre på dersom du ikkje gjer det :wink: Og så skal du kose deg masse!! Det er i alle fall min teori :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal gjere det du veit du vil angre på dersom du ikkje gjer det :wink: Og så skal du kose deg masse!! Det er i alle fall min teori :wink:

Hva jeg vil, med andre ord, anger er jo et ord som ikke jeg pleier bruke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Så lenge du ikkje sårar eller skadar nokon andre eller deg sjølv er vel alt lov vel? Men det med at du ikkje skal såre deg sjølv heller er ganske viktig altså!! Nyt livet og kos deg masse!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyte livet og kose masse hørtes bra ut, akkurat nå har jeg verken elsker eller dildoen jeg aldri har hatt, bare pcen... men bra det også i blant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...