AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #1 Skrevet 1. januar 2017 Har kjøpt et bord i metall. Overflaten er malt, men med hva aner jeg ikke. Antar sprøytemalt med metallmaling. Er det noen som har forslag til hva jeg kan impregnere overflaten med? Har hatt bordet i en måned og det er kommet noen ringer i overflaten som ikke går bort. Antar det er etter glass som har vært fuktige under. Vi er forsiktige og bruker brikker, men kan ikke være hysterisk når vi har besøk. Forslag? Olje av noe slag? Anonymkode: 997cf...f33
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #2 Skrevet 1. januar 2017 Hvilket metall er det da? Ville kanskje gått for en klar matt lakk heller. Enkelte metaller blir patinert med tiden uansett. Anonymkode: 23381...cb6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #3 Skrevet 1. januar 2017 Litt usikker på hvilket metall.. Det er hardt og tungt, selv om bordplaten er helt tynn. Jern kanskje? Men det er allerede overflatebehandlet, som i sprøytemalt.. Anonymkode: 997cf...f33
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #4 Skrevet 1. januar 2017 Du må forhøre deg med butikken det er kjøpt i. Gjør eller bruker du noe andre anbefaler deg og dette skader bordet, så er løpet kjørt. Bruker du det butikken anbefaler, så har du garanti og forbrukerkjøpsloven på din side. Anonymkode: c6fa3...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2017 #5 Skrevet 1. januar 2017 Har kjøpt det på Finn.no. De som solgte det hadde fått det laget av en smed eller noe i den duren, men aldri tatt det i bruk. Anonymkode: 997cf...f33
Mons Skrevet 1. januar 2017 #6 Skrevet 1. januar 2017 Spiller vel mindre rolle hvilket metall som er under den sprøytemalte overflaten. Jeg ville tenkt bilpleieprodukter. Først rens. Så beskyttelse. Polering og voks. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå