Gå til innhold

THE BACHELOR 2017 - amerikansk sendetid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjedelig med så kort episode, og den var ikke så veldig spennende heller. Var på tide at han sendte hjem Corinne, selv om jeg liker henne bedre nå. Morsomt at folk trodde at Andi var der for å ta han tilbake, for alle som har lest Andis bok vet at det aldri verden ville skjedd. Liker Raven bedre og bedre, og aldersforskjellen er kanskje ikke så ille med tanke på at hun er fra sørstatene og de ofte gifter seg osv tidlig. Litt kleint å snakke om orgasmer på daten når det ikke nødvendigvis er en selvfølge at han vil ligge med alle jentene (med tanke på det han sa til Andi i hennes sesong)

Videoannonse
Annonse
Gjest thejohan
Skrevet
12 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Morsomt at folk trodde at Andi var der for å ta han tilbake, for alle som har lest Andis bok vet at det aldri verden ville skjedd.

Har du lest boka?

Skrevet
18 timer siden, thejohan skrev:

Har du lest boka?

Leser den akkurat nå. Hun skriver at de hadde null seksuell kjemi og at hun strengt tatt aldri var i tvil om hvem hun kom til å velge. Det verste var vel at midt i sexen stoppet han opp og spurte henne "would you rather fuck or make love?". Etter det var det i alle fall ingen tvil om valget hennes

Gjest thejohan
Skrevet
21 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Leser den akkurat nå. Hun skriver at de hadde null seksuell kjemi og at hun strengt tatt aldri var i tvil om hvem hun kom til å velge. Det verste var vel at midt i sexen stoppet han opp og spurte henne "would you rather fuck or make love?". Etter det var det i alle fall ingen tvil om valget hennes

Hahahaha! Den boka har jeg lyst å lese! 😂 Hvor fikk du tak i den?

Skrevet
2 timer siden, thejohan skrev:

Hahahaha! Den boka har jeg lyst å lese! 😂 Hvor fikk du tak i den?

Kjøpte den på Amazon. Var ikke så dyrt heller siden den har kommet i pocket, men det tok litt tid å få den siden jeg var gjerrig på frakten :fnise:

Skrevet (endret)

hvor ser dere dette ? med tekst?

Altså alle de linkene som er blitt gitt lenger bak i innlegget her funker ikke hos meg.. må enten registrere meg eller så kommer det en haug med reklamer og dritt og selve siden forsvinner..

Endret av Skyblue
Skrevet

Syns forrige episode var kjedelig, og kort. Men blir bra med ekstra lang episode neste gang da :) Gleder meg til women tell all!

Gjest thejohan
Skrevet
1 time siden, Skyblue skrev:

hvor ser dere dette ? med tekst?

Altså alle de linkene som er blitt gitt lenger bak i innlegget her funker ikke hos meg.. må enten registrere meg eller så kommer det en haug med reklamer og dritt og selve siden forsvinner..

Jeg har aldri sett det med tekst, annet enn når det kommer til Norge, men vet det av og til blir lagt ut episoder med amerikansk tekst. Jeg bruker bare de sidene som har blitt nevnt her, og har aldri registrert meg noen plasser, og jeg har ingen reklame som gjør at jeg ikke får sett episodene. Jeg har mac og bruker Ad-block.

Gjest thejohan
Skrevet
29 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Syns forrige episode var kjedelig, og kort. Men blir bra med ekstra lang episode neste gang da :) Gleder meg til women tell all!

Jeg og! Det kan bli morsomt!

Gjest thejohan
Skrevet
5 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Kjøpte den på Amazon. Var ikke så dyrt heller siden den har kommet i pocket, men det tok litt tid å få den siden jeg var gjerrig på frakten :fnise:

Da må jeg sjekke ut Amazon!

Skrevet

Kjedelig og alt for kort episode. Veldig kleint da Raven sa hun aldri hadde hatt orgasme 😅 Legger jo bare mer press på situasjonen.

Jeg synes hele sesongen har vært kjedelig og overfladisk. Føler ikke at han har fått en sterk nok connection med noen av dem. I hvertfall ikke nok til å fri - men det er jo det han sier også.. at det må ikke ende med et frieri. Jeg liker Vanessa best, men føler at han passer bedre med Raven kanskje. Liker henne også altså :)

Gleder meg til The women tell all, ja. Når alle får se hva Corinne sier til kamera f.eks 😅

Skrevet
2 timer siden, fresia skrev:

Jeg synes hele sesongen har vært kjedelig og overfladisk. Føler ikke at han har fått en sterk nok connection med noen av dem. I hvertfall ikke nok til å fri - men det er jo det han sier også.. at det må ikke ende med et frieri. Jeg liker Vanessa best, men føler at han passer bedre med Raven kanskje. Liker henne også altså :)

Gleder meg til The women tell all, ja. Når alle får se hva Corinne sier til kamera f.eks 😅

Enig, det har jo for det meste vært fokus på dramaet rundt Corinne hele sesongen, så dette syns jeg ble for dårlig :P Skulle heller ønske Luke var ungkaren :hjerter: Han og Raven ser jeg for meg kunne vært en bra match!

Skrevet
På 4.3.2017 den 12.44, Sitronmelis skrev:

Enig, det har jo for det meste vært fokus på dramaet rundt Corinne hele sesongen, så dette syns jeg ble for dårlig :P Skulle heller ønske Luke var ungkaren :hjerter: Han og Raven ser jeg for meg kunne vært en bra match!

Enig! Kanskje de møtes i Bachelor in paradise 😍

Gjest thejohan
Skrevet (endret)

Nå gleder jeg meg til å stå opp i morgen å se The Women tell all 👏🏻

Endret av thejohan
Skrevet

Hvis ikke Rachel blir sendt hjem i dagens episode, så har de spoila hele finalen. Da vet vi jo hvem som vinner... :fnise:  Bra jobba om det skjer! Skal se episoden nåå :)

Gjest thejohan
Skrevet

Kjedligste The Woman Tell All EVER!

Skrevet

Er det noen som skjønner hvorfor han sendte hjem Rachel etter gårsdagens episode? Ja, alle visste hun skulle ut, men jeg skjønner ikke helt hva som manglet i forholdet deres. Hun var den eneste som fikk høre (on cam hvert fall) at han også holdt på å bli forelsket i henne, så jeg skjønner ikke greia

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Rosaprosa20 skrev:

Er det noen som skjønner hvorfor han sendte hjem Rachel etter gårsdagens episode? Ja, alle visste hun skulle ut, men jeg skjønner ikke helt hva som manglet i forholdet deres. Hun var den eneste som fikk høre (on cam hvert fall) at han også holdt på å bli forelsket i henne, så jeg skjønner ikke greia

Jeg ser episoden nå og tenkte det samme. Hadde jeg ikke visst at Rachel er neste bachelorette, hadde jeg trodd at det var hun som skulle vinne hele greia. Han sa jo "Im falling in love with u" - bare til henne.

Nesten så jeg lurer på om produsentene absolutt ville ha henne som bachelorette og kom med et tilbud hun ikke kunne motstå 😅 men hun hadde vel ikke valgt det foran kjærligheten.

Skrevet

hvilken episode er det rachel blir sendt hjem? så episode 10 hvor corinne ble sendt hjem, og episode 11 var the women tell all... vet jo at hun må dra, men kunne tenkt meg å se det likevel. om episode 10 er ekstra lang, så var den ikke det på linken jeg så på, som var en link via vidzi...

Skrevet
59 minutter siden, j23 skrev:

hvilken episode er det rachel blir sendt hjem? så episode 10 hvor corinne ble sendt hjem, og episode 11 var the women tell all... vet jo at hun må dra, men kunne tenkt meg å se det likevel. om episode 10 er ekstra lang, så var den ikke det på linken jeg så på, som var en link via vidzi...

Corinne ble vel sendt hjem i episode 9? Rachel i episode 10 og episode 11 er Women tell all :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...