Gå til innhold

THE BACHELOR 2017 - amerikansk sendetid

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, fresia skrev:

hvor så du siste episode? :) jeg pleier egentlig å laste ned, men finner den ikke nå. synes det er så masete med reklame, ofte registrering osv. om jeg skal se online..

jeg laster ned på extra.to  :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest thejohan
Skrevet
2 timer siden, fresia skrev:

hvor så du siste episode? :) jeg pleier egentlig å laste ned, men finner den ikke nå. synes det er så masete med reklame, ofte registrering osv. om jeg skal se online..

Jeg laster ned på watchtvseries.se

Skrevet
4 timer siden, fresia skrev:

ser du har fått svar, men jeg ser også via http://onwatchseries.to/serie/the_bachelor  :) 

2 timer siden, Sitronmelis skrev:

Liker Rachel altså! :) Og Raven! :)
Men syns det hele blir for mye Corinne. Det skulle jo nesten byttet navn til The Corinne show.. :roll: Hun ødelegger jo hele showet. Taylor ble faen meg slitsom hun og, spent på hva hun sier når hun dukker opp på daten til Corinne og Nick. Og hva Nick sier til henne..

Enig, håper hun går ut snart.. Merker jeg kjeder meg en del når hun er på skjermen.

Skrevet

takk for svar! :) fant den på extratorrent.

jeg liker Rachel, Danielle M, Raven og Vanessa veldig godt. Whitney og Kristina virker også søte, men de har jo ikke fått så mye tid enda. jeg ser egentlig for meg at han ender opp med Corinne jeg :fnise: håper uansett at hun blir med en stund for hun er så underholdende!

Skrevet

Wow ble overrasket over at han sendte hjem Danielle L (?) etter at hun fikk rosen på den two on one daten!  !!!  

Håper at Raven blir neste bachelorette 👌😄:alice::nori:

Skrevet
9 timer siden, Sitronmelis skrev:

Wow ble overrasket over at han sendte hjem Danielle L (?) etter at hun fikk rosen på den two on one daten!  !!!  

Håper at Raven blir neste bachelorette 👌😄:alice::nori:

han kunne bare ha sendt hjem begge to i stedet for å ta henne med på date og gi henne falske forhåpninger.

herregud, så pinlig den samtalen mellom Nick og Jasmin blei :fnise: jeg har fortsatt de samme favorittene. endelig fikk Kristina tid med han :) liker henne veldig godt!

Spoiler

Kristina la ut bilde fra daten og brukte hashtaggen #whereitallstarted. trenger ikke bety noe som helst, men mange som spekulerer i dette...

Skrevet
9 timer siden, fresia skrev:

han kunne bare ha sendt hjem begge to i stedet for å ta henne med på date og gi henne falske forhåpninger.

herregud, så pinlig den samtalen mellom Nick og Jasmin blei :fnise: jeg har fortsatt de samme favorittene. endelig fikk Kristina tid med han :) liker henne veldig godt!

Vis skjult innhold

Kristina la ut bilde fra daten og brukte hashtaggen #whereitallstarted. trenger ikke bety noe som helst, men mange som spekulerer i dette...

Enig, liker Kristina! 

Favorittene er Rachel, Raven og Kristina :hjerte: 

Skrevet

Ser at det allerede er annonsert hvem som blir The Bachelorette. Skjønner ikke at de ikke kan vente til after the final rose... :dagens-rose:

Gjest thejohan
Skrevet
1 time siden, fresia skrev:

Ser at det allerede er annonsert hvem som blir The Bachelorette. Skjønner ikke at de ikke kan vente til after the final rose... :dagens-rose:

Så det der! Men veldig glad for at det ble henne! ☺

Skrevet
51 minutter siden, thejohan skrev:

Så det der! Men veldig glad for at det ble henne! ☺

jeg også :)

håper egentlig at han ender opp med Corinne :fnise: jeg liker alle de andre jentene som er igjen, men synes de er for bra for han. han virker veldig ubesluttsom og usikker på hva han vil, hvem han liker osv. jeg skjønner at det er en vanskelig situasjon, men han klarer heller ikke å svare for seg når jenter stiller han til veggs. blir mye "uhm" og "eeeh". usikker på om han er klar for å forlove seg med noen av dem. tror han heller burde finne noen på egenhånd og bruke lenger tid på å bli ordentlig kjent først :)

Skrevet

Kjipt at de i produksjonen lekker informasjon til Reality-Steve sånn at de måtte annonsere det nå før han spoilet hele greia selv. Da jeg så hvem det ble syns jeg det var skikkelig kjedelig, for hun var min soleklare favoritt. Nå som jeg vet hun ikke vinner gikk jeg inn og så hvem som vant, for nå er det egentlig det samme. Skal selvsagt ikke skrive hvem det er altså. På en annen side er det bra at hun får sjansen som ungkarskvinnen, for Nick virker veldig useriøs siden Corinne enda er med...

Gjest thejohan
Skrevet
3 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Kjipt at de i produksjonen lekker informasjon til Reality-Steve sånn at de måtte annonsere det nå før han spoilet hele greia selv. Da jeg så hvem det ble syns jeg det var skikkelig kjedelig, for hun var min soleklare favoritt. Nå som jeg vet hun ikke vinner gikk jeg inn og så hvem som vant, for nå er det egentlig det samme. Skal selvsagt ikke skrive hvem det er altså. På en annen side er det bra at hun får sjansen som ungkarskvinnen, for Nick virker veldig useriøs siden Corinne enda er med...

Han har hinta hele tiden at det kom til å bli henne, og han spoiler feil innimellom, så tror ikke det var derfor de måtte ut med det nå.

Skrevet

Kan noen skrive hvem som blir neste Bachelorette i en spoiler tag? Tør ikke google for jeg vil ikke vite hvem Nick ender opp med.

Skrevet
På 14.2.2017 den 19.35, thejohan skrev:

Han har hinta hele tiden at det kom til å bli henne, og han spoiler feil innimellom, så tror ikke det var derfor de måtte ut med det nå.

Nei, kanskje ikke. Jeg leste en teori et sted om at det var fordi de snart begynner med filming og ville få flere til å søke når de vet at det blir henne. Eventuelt at seertallene har falt og de vil skape mer blest. Syns uansett det var unødvendig å avsløre det mens hun enda er med

Skrevet
3 timer siden, venus_ skrev:

Kan noen skrive hvem som blir neste Bachelorette i en spoiler tag? Tør ikke google for jeg vil ikke vite hvem Nick ender opp med.

Det er ikke noen hemmelighet hvem det er, for ABC har offisielt gått ut med det. Skriver det bare ikke her i tilfelle noen ikke har fått det med seg og heller ikke vil vite det. Hvis du googler "bachelorette" finner du det fort. Uten at det står noe om hvem Nick ender opp med. Hvem som blir neste bachelorette ble offentliggjort på jimmy kimmel live på mandag, så det ligger videoer på youtube også. Kaller det bare en spoiler fordi vedkommende ikke er sendt hjem enda

Skrevet

Det sto jo på dagbladet i går😅😑

Anonymkode: f329e...0a6

Gjest thejohan
Skrevet
3 timer siden, Rosaprosa20 skrev:

Nei, kanskje ikke. Jeg leste en teori et sted om at det var fordi de snart begynner med filming og ville få flere til å søke når de vet at det blir henne. Eventuelt at seertallene har falt og de vil skape mer blest. Syns uansett det var unødvendig å avsløre det mens hun enda er med

Ja, det er iallefall sånn jeg har skjønt det. De vil at mannfolka skal søke for at det er henne, og ikke søke bare for å søke.
Jeg tenkte ikke så nøye over at de allerede spoila det, siden jeg har lest reality steve sin blogg lenge, og derfor "vet" hvem han ender opp med. Enn så lenge så har faktisk det han har skrevet vært tilfelle. Så blir spennende å se om det stemmer det han sier ift hvem som får den siste rosa :)

• 2 uker senere...
Gjest thejohan
Skrevet

Så? Hva syns dere? Har dere sett ukas episode? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...