Gå til innhold

THE BACHELOR 2017 - amerikansk sendetid

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16
Skrevet

Skulle forresten ønske han ikke hadde gitt hun Liz en rose. Hun gadd ikke gi han en sjanse før, men nå når han er ungkar så er han god nok liksom. Og unnskyldningen hennes om at han virket så annerledes i bachelor i paradise er for dårlig.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 5.1.2017 den 20.34, Sitronmelis skrev:

Taylor virket også grei, veldig pen hun og :) Hvis dere ikke har peiling på hvem jeg snakker om så er det en oversikt over deltakerne her: http://abc.go.com/shows/the-bachelor/cast 

Haha, bildet av Chris Harrison må være det mest påpynta bildet noensinne. Han ser jo 20 år yngre ut på det bildet enn hva han gjør på TV-skjermen idag. Haha. Han begynner virkelig å se gammel ut, men på bildet har de triksa og miksa..

Anonymkode: 129f8...10c

Skrevet

Begynner det en ny episode i dag? noen som vet hvor jeg kan se episode 1?

Skrevet

Han er upopulær fordi han spurte Andi hvorfor hun hadde sex med ham når hun stemte han ut senere, og fordi det står i boka hennes at han i fantasy suiten spurte "do you wanna make love or fuck?" Dette har han bekreftet selv da han i Bachelor in Paradise sa at alt om han i boka stort sett var sant.

Folk som har jobbet med han sier visstnok at han er en selvopptatt drittsekk.

Anonymkode: dcc3c...600

• Liker 1
Skrevet

Flere som har sett gårsdagens episode? Jeg syns ikke han kommer så godt ut av den første gruppedaten, for å si det mildt. 

• Liker 1
Skrevet

Syns da Nick virker som en ålreit type jeg! Men hun Corinne, FY DA... For en fæl jente. Tipper hun ikke er med så lenge.. Typisk dramaqueen som er med i alle sesonger. Håper hun ryker fort. Men jeg skjønner ikke hvorfor disse jentene blir SÅ lei seg for at Nick har hatt sex med Liz? Ihvertfall når han sendte henne hjem. Det hører da fortiden til, og nå er Liz gone. Give me a break. Mener de Nick og Liz skulle adressert til alle sammen at de hadde hatt sex tidligere, første kvelden da eller?

Irriterer meg grensesløst over at de venter med rosesermonien til neste episode!!:raven:

Gjest Mattie16
Skrevet

Enig med sitronmelis! Det er jo alltid med en jente som irriterer alle, og som bacheloren selvfølgelig liker.. men håper hun ryker fort ja. Synes ikke nick kom så godt ut av første gruppedaten jeg heller, han burde faktisk sagt nei til corinne og latt være holde puppene hennes. Men veldig glad han sendte ut liz, hun virket jo ikke særlig interessert i han, heller ikke så veldig reflektert.

Skrevet
På Tuesday, January 10, 2017 den 1.07, AnonymBruker skrev:

Han er upopulær fordi han spurte Andi hvorfor hun hadde sex med ham når hun stemte han ut senere, og fordi det står i boka hennes at han i fantasy suiten spurte "do you wanna make love or fuck?" Dette har han bekreftet selv da han i Bachelor in Paradise sa at alt om han i boka stort sett var sant.

Folk som har jobbet med han sier visstnok at han er en selvopptatt drittsekk.

Anonymkode: dcc3c...600

Skjønner fortsatt ikke hva det er å hate han for.:p Er da et legitimt spørsmål. Er det fordi at han følte at sex betydde noe hele USA hater han? Synes det er merkelig. Mulig han er en selvopptatt drittsekk på privaten, men folket som hater han har neppe opplevd det, sånn personlig.

Skrevet

Jeg tror en annen grunn til at han er upopulær er hvordan han oppførte seg/ble fremstilt i Andis sesong. Han var veldig overlegen og selvsikker virket det som. Tok hun til side selvom han allerede hadde en rose og slikt. Det var ikke spesielt populært hos de andre gutta, så de slang mye dritt om han som selvsagt har påvirket seernes oppfatning av han

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest thejohan
Skrevet

Jeg er blodfan av The Bachelor og The Bachelorette. :fnise:

Men jeg må alltid inn å lese spoilere på bloggen til Reality Steve. Jeg klarer ikke vente... Og der står det jo hvem han velger til slutt, og jeg tror faktisk ikke at Steve noen gang har spoila feil..

Skrevet
1 time siden, thejohan skrev:

Jeg er blodfan av The Bachelor og The Bachelorette. :fnise:

Men jeg må alltid inn å lese spoilere på bloggen til Reality Steve. Jeg klarer ikke vente... Og der står det jo hvem han velger til slutt, og jeg tror faktisk ikke at Steve noen gang har spoila feil..

Ah, serr? Ikke skriv det her! ;)

Har aldri greid å holde meg, men vil vente til finalen denne gangen... Syns det er utrolig spennende med Nick som bachelor! Kan jeg spørre: ble du skuffa? (du kan svare med spoiler)

Overrasker meg hvor fan jeg er selv, ingen som kjenner meg ville tenkt at jeg sitter ventende hver tirsdag/onsdag :cool:

Gjest thejohan
Skrevet
2 timer siden, DaAg skrev:

Ah, serr? Ikke skriv det her! ;)

Har aldri greid å holde meg, men vil vente til finalen denne gangen... Syns det er utrolig spennende med Nick som bachelor! Kan jeg spørre: ble du skuffa? (du kan svare med spoiler)

Overrasker meg hvor fan jeg er selv, ingen som kjenner meg ville tenkt at jeg sitter ventende hver tirsdag/onsdag :cool:

Klart jeg ikke skal skrive noe! :)
Eneste gangene jeg har blitt skuffa var da Jason valgte Melissa framfor Molly (men heldigvis tok han til vett senere! :P) og da han der Ben Flajnik valgte Courtney.

Jeg gleder meg til å se ny episode i morgen!

Har du en favoritt?

Skrevet
1 time siden, thejohan skrev:

Klart jeg ikke skal skrive noe! :)
Eneste gangene jeg har blitt skuffa var da Jason valgte Melissa framfor Molly (men heldigvis tok han til vett senere! :P) og da han der Ben Flajnik valgte Courtney.

Jeg gleder meg til å se ny episode i morgen!

Har du en favoritt?

Jeg gleder meg også! Blir litt glad hver gang noen skriver her, for da føler ikke det er like lenge mellom hver episode hehe.

Har ikke en favoritt så tidlig som nå, men har flere jeg håper på å se videre :)  Danielle M og L, Sarah og Rachel blant annet! Spessielt sistnevnte. 

Hva med deg? 

Gjest thejohan
Skrevet
7 timer siden, DaAg skrev:

Jeg gleder meg også! Blir litt glad hver gang noen skriver her, for da føler ikke det er like lenge mellom hver episode hehe.

Har ikke en favoritt så tidlig som nå, men har flere jeg håper på å se videre :)  Danielle M og L, Sarah og Rachel blant annet! Spessielt sistnevnte. 

Hva med deg? 

Jeg har en favoritt, men nå tørr jeg ikke svare på det, siden da kan dere tro at det er hun som stikker av med gevinsten! :P

Skrevet
59 minutter siden, thejohan skrev:

Jeg har en favoritt, men nå tørr jeg ikke svare på det, siden da kan dere tro at det er hun som stikker av med gevinsten! :P

Haha, ikke dårlig! Får se om jeg greier å holde meg selv!

Skrevet

Åh guuud så irriterende Corinne er .... :roll:  Vet jo at hun går videre neste gang siden vi har sett klipp av at hun går opp på hotellrommet til Nick og vil ha sex med han.. Det var ikke på klipp for neste episode ihvertfall... Føler alt fokus er på Corinne og ikke de andre damene. Lurer på om Corinne faktisk slår til Taylor, men tviler, da tror jeg ikke hun hadde vært med noe særlig lenger :fnise: 

Liker ihvertfall Danielle L godt og Raven! :) Bra de fikk one on one :) 

Skrevet

Ååå, håper så inderlig at han ender opp med Rachel! :hjerte:

Skrevet
5 timer siden, DaAg skrev:

Ååå, håper så inderlig at han ender opp med Rachel! :hjerte:

hvor så du siste episode? :) jeg pleier egentlig å laste ned, men finner den ikke nå. synes det er så masete med reklame, ofte registrering osv. om jeg skal se online..

Skrevet

Liker Rachel altså! :) Og Raven! :)
Men syns det hele blir for mye Corinne. Det skulle jo nesten byttet navn til The Corinne show.. :roll: Hun ødelegger jo hele showet. Taylor ble faen meg slitsom hun og, spent på hva hun sier når hun dukker opp på daten til Corinne og Nick. Og hva Nick sier til henne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...