Gå til innhold

THE BACHELOR 2017 - amerikansk sendetid

Anbefalte innlegg

Skrevet

to dager igjen!:danse:

Anonymkode: 4c300...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Nick Viall er bacheloren.

Ikke den triveligste fyren jeg vet...

Skrevet

Gleder meg!! :popcorn: :alice:

• Liker 1
Skrevet

Noen som har sett første episoden? :popcorn: 

Skrevet

visste ikke at det hadde begynt allerede, men episoden skal ses asap :popcorn:

Skrevet

Men hvor får dere sett det? Har leta høyt og lavt nå, men finner ikke uten masse registrering.

Jeg er delt ang Nick. Er noe slesk, men samtidig.. noe ekstremt tiltrekkende også. 

Skrevet
2 timer siden, neiognei skrev:

Men hvor får dere sett det? Har leta høyt og lavt nå, men finner ikke uten masse registrering.

Jeg er delt ang Nick. Er noe slesk, men samtidig.. noe ekstremt tiltrekkende også. 

Jeg laster ned på extratorrents :)  

Skrevet
1 minutt siden, Sitronmelis skrev:

Men du kan se det her og http://onwatchseries.to/serie/the_bachelor sesong 21. Når du går inn på linkene trykker du bare på proceed to video.. kan hende du må trykke noen ganger.

Thanks!:)

Skrevet

Hva syns dere om første episode??? 

Likte veldig godt hun som fikk førsteinntrykks-rosen :) 

Irriterte meg utrolig over at de har limt inn "we had sex" to steder på hun som hadde møtt Nick tidligere. Var ikke vanskelig å høre at det var fake/redigert inn. 

Skrevet (endret)
4 timer siden, DaAg skrev:

Hva syns dere om første episode??? 

Likte veldig godt hun som fikk førsteinntrykks-rosen :) 

Irriterte meg utrolig over at de har limt inn "we had sex" to steder på hun som hadde møtt Nick tidligere. Var ikke vanskelig å høre at det var fake/redigert inn. 

Så hun sier ikke til de andre att de har hatt sex senere i serien? Var det bare klipt inn?

Var det bare jeg som syns hun med den gule kjolen hadde bommet på antrekket eller? GUL kjole og RØD leppestift, var ikke så fint etter min smak, irriterte meg over det av en eller annen merkelig grunn :fnise:

På de klippene vi fikk se av sesongen trodde jeg nesten de var i Norge! Masse fjell, snø, reinsdyr og nordlys, men så var det vel Finland de var i? Hørte de sa cheers to Finland.. what a bummer :glare:

Likte også hun som fikk førsteinntrykks-rosen :) Likte også veldig godt Danielle L, hun var stunning! Danielle M og virket veldig grei :) Likte også Raven, hun fra Arkensaaaw, sånn skikkelig dialekt :fnise: Taylor virket også grei, veldig pen hun og :) Hvis dere ikke har peiling på hvem jeg snakker om så er det en oversikt over deltakerne her: http://abc.go.com/shows/the-bachelor/cast 

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater han så forferdelig, jeg. Han har jo egentlig ikke gjort noe så veldig galt. Hva var det som skjedde i Andi sin sesong, som var så forferdelig? I Catelyn sin sesong (husker ikke hvordan hun skriver navnet sitt) gjorde han jo ikke noe galt. Han liker å ha sex. Og jentene liker tydeligvis han såpass at de legger seg ned med han da. Og han går for det han vil ha. Er det noe å hate han så innmari for? 

Har aldri skjønt det helt og føler litt det er sånn skapt av de som lager ungkaren/media, for å skape blest. 

Skrevet

Hvem var det som var sykepleier på nyfødtavdeling? Hun kommer langt. Det gjør disse pediatric nursene alltid. Hun var litt lik Caitlin også.

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, neiognei skrev:

Hvem var det som var sykepleier på nyfødtavdeling? Hun kommer langt. Det gjør disse pediatric nursene alltid. Hun var litt lik Caitlin også.

INGEN SPOILERS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

INGEN SPOILERS

Hvordan spoiler man på et program som det har gått en episode av? Er ingen spoilere i innlegget du siterer.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Sitronmelis skrev:

Så hun sier ikke til de andre att de har hatt sex senere i serien? Var det bare klipt inn?

Var det bare jeg som syns hun med den gule kjolen hadde bommet på antrekket eller? GUL kjole og RØD leppestift, var ikke så fint etter min smak, irriterte meg over det av en eller annen merkelig grunn :fnise:

På de klippene vi fikk se av sesongen trodde jeg nesten de var i Norge! Masse fjell, snø, reinsdyr og nordlys, men så var det vel Finland de var i? Hørte de sa cheers to Finland.. what a bummer :glare:

Likte også hun som fikk førsteinntrykks-rosen :) Likte også veldig godt Danielle L, hun var stunning! Danielle M og virket veldig grei :) Likte også Raven, hun fra Arkensaaaw, sånn skikkelig dialekt :fnise: Taylor virket også grei, veldig pen hun og :) Hvis dere ikke har peiling på hvem jeg snakker om så er det en oversikt over deltakerne her: http://abc.go.com/shows/the-bachelor/cast 

Det kan hende hun sier, men i hvert fall ikke under episode 1! :)

Helt enig om Danielle L! Hun minnet meg litt om Bree i utseende. 

Leste gjennom, moro at de fire første jentene har svart "delfin" som svar på samme spørsmål! Generelt veldig mye like svar.

33 minutter siden, neiognei skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor alle hater han så forferdelig, jeg. Han har jo egentlig ikke gjort noe så veldig galt. Hva var det som skjedde i Andi sin sesong, som var så forferdelig? I Catelyn sin sesong (husker ikke hvordan hun skriver navnet sitt) gjorde han jo ikke noe galt. Han liker å ha sex. Og jentene liker tydeligvis han såpass at de legger seg ned med han da. Og han går for det han vil ha. Er det noe å hate han så innmari for? 

Har aldri skjønt det helt og føler litt det er sånn skapt av de som lager ungkaren/media, for å skape blest. 

Jeg er dødsglad for at det ble Nick!!! Har gledet meg i flere måneder :danse:

Skrevet
1 time siden, neiognei skrev:

Helt enig!

Skrevet

Hvorfor er alle deltakerne så unge? Nick er 36, mens de fleste av jentene er 23-24 år. Av de 30 jentene som er med er det bare 7 som er 28 år eller eldre (og 8 års aldersforskjell er ganske mye). Skjønner ikke helt hvorfor de har tatt med så mange unge når det er snakk om en godt voksen mann med en del livserfaring, brudd osv. bak seg. Så vidt jeg kunne se røk minst to av de voksne damene ut også, så nå har han maks fem igjen å velge mellom av de som etter min mening er age appropriate

Skrevet (endret)

likte Rachel og de to Daniellene best fra første episode i hvertfall. hun Corinne altså. "I run a million dollar company" :fnise: faren din ja??! håper han gjennomskurer henne raskt. han sa jo at kysset var ukomfortabelt. hun Liz virka også litt spesiell siden hun tydeligvis ikke trodde han ville kjenne henne igjen selv om han hadde vært i et bryllup hvor hun var forlover OG at de hadde hatt sex??! hvorfor vil hun treffe han igjen da, om hun tror han er en så stor player at han ikke vet hvem han har sex med :fnise:

jaja :popcorn::popcorn:

Endret av fresia
Gjest Mattie16
Skrevet
På 5.1.2017 den 21.45, neiognei skrev:

Helt enig jeg og! Har alltid likt Nick kjempegodt og synes han har fått utrolig mye ufortjent kjeft. Men det er nok som du sier, mye blest som er laget for å skape oppmerksomhet. Pluss at han ikke er den typiske "amerikanske mannen", kanskje. 

Synes at det denne gangen, til forskjell fra tidligere sesonger, er med mange oppegående kvinner, mtp at mange er høyt utdannede og har gode jobber. Tidligere har det vært flust at typisk avdankede dansere, modeller og masse svada-titler. Ikke at jeg er en snobb når det gjelder yrker, men det sier jo litt om målgruppen Nick appellerer til.😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...