Gjest Jacklost Skrevet 31. desember 2016 #21 Skrevet 31. desember 2016 (endret) 18 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg er frivillig alene, men kan jeg lurte på om jeg kan stikke innom tråden av og til likevel? Mi casa es su casa Endret 31. desember 2016 av Jacklost
Ruccula Skrevet 31. desember 2016 #22 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, OppNedPåAlt skrev: Jeg sitter også med to hunder. De var ute og tisset klokken 7, men føler de skulle hatt en tur til før 12 siden de er våkne og vimser rundt. Men her smeller det hele tiden, redd for at de blir reddere enn de er... Mine har ikke vært redde før, men nå ligger hannhunden oppå meg og peser. De ble skikkelig skremt av den hendelsen. Utrolig kjipt
The Kitten Skrevet 31. desember 2016 #23 Skrevet 31. desember 2016 2 minutter siden, Jacklost skrev: Mi casa es su casa Men jeg må innom "dumme ting kunder sier" og fortelle en historie der.
OppNedPåAlt Skrevet 31. desember 2016 #24 Skrevet 31. desember 2016 Akkurat nå, Ruccula skrev: Mine har ikke vært redde før, men nå ligger hannhunden oppå meg og peser. De ble skikkelig skremt av den hendelsen. Utrolig kjipt Skjønner jeg godt. Min forrige var trygg helt til noen to dager før nyttårsaftenen smalt opp raketter rett bak han...
Gjest Jacklost Skrevet 31. desember 2016 #25 Skrevet 31. desember 2016 Haha det er helt sykt hvordan de trodde 2015 kom til å se ut
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #26 Skrevet 31. desember 2016 Jeg er også alene. Det var en film jeg hadde tenkt å se, men så virker ikke TV-en. Så har sett litt serier i stedet. Tenker mest det er en vanlig dag, men blir jo minnet på at det er nyttårsaften med all rakettoppskytningen. Har sett på litt av det fra stuevinduet, men synes vel det egentlig er litt oppskrytt. Håper de andre har glede av det Potetgullet er allerede spist opp. Har tatt meg fotbad. Det er digg Det som er deilig er å vite at jeg ikke kommer til å bli fyllesyk i morgen. Anonymkode: b5095...04f
hjertesukka Skrevet 31. desember 2016 #27 Skrevet 31. desember 2016 Jeg ser på Kongelig Variete på nrk1.
SweetM Skrevet 31. desember 2016 #28 Skrevet 31. desember 2016 Titter innom her... Mannen er på jobb, og bikkja snorksover. Har spist biff med bakt potet og brokkoli, og eple og mager vaniljekesam til dessert. Har litt Twist som jeg skal kose meg med utover kvelden.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #29 Skrevet 31. desember 2016 Katta holdes inne nå og i natt. Ser ikke ut til at han bryr seg. Andebryst i steikovnen etter kjapp runde i steikepanna. *lager noe jeg ikke har gjort før* Fant ut at jeg trenger et skikkelig steketermometer så dumt det er lenge til neste jul. Anonymkode: 2d169...edb
The Kitten Skrevet 31. desember 2016 #30 Skrevet 31. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katta holdes inne nå og i natt. Ser ikke ut til at han bryr seg. Andebryst i steikovnen etter kjapp runde i steikepanna. *lager noe jeg ikke har gjort før* Fant ut at jeg trenger et skikkelig steketermometer så dumt det er lenge til neste jul. Anonymkode: 2d169...edb I tillegg har vi et skuddårssekund denne nyttårsaften, så det blir et helt sekund lenger å vente.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #31 Skrevet 31. desember 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også alene. Det var en film jeg hadde tenkt å se, men så virker ikke TV-en. Så har sett litt serier i stedet. Tenker mest det er en vanlig dag, men blir jo minnet på at det er nyttårsaften med all rakettoppskytningen. Har sett på litt av det fra stuevinduet, men synes vel det egentlig er litt oppskrytt. Håper de andre har glede av det Potetgullet er allerede spist opp. Har tatt meg fotbad. Det er digg Det som er deilig er å vite at jeg ikke kommer til å bli fyllesyk i morgen. Anonymkode: b5095...04f Så fin sang😊. Kanskje jeg skal ta meg sammen, og prøve og glemme virkeligheten en stund. Alt kunne jo vært så mye, mye værre..... Jeg har også helt nystelte føtter...det er deilig. Og jeg har faktisk en pose uåpnet potetgull.....som jeg ville delt med deg hvis jeg hadde kunnet😃... Så jeg har jo nóe å være glad for. Det er lett å glemme de små gleder. Anonymkode: 729a9...57f
elvital Skrevet 31. desember 2016 #32 Skrevet 31. desember 2016 (endret) Jeg er også alene, frivillig etter at det ble slutt med samboer for en måned siden. Ble invitert et par steder, men orker ikke (skylder på jobb i mårra tidlig, men syns i grunn nyttårsaften er oppskrytt og en fin dag å være hjemme alene på). Nå ser jeg på New years eve på FEM etter et varmt bad. Har fått skikkelig foodbabymage etter biff og is :D Endret 31. desember 2016 av elvital
Pinkee Skrevet 31. desember 2016 #33 Skrevet 31. desember 2016 Sitter her alene jeg og, må jo være hjemme med pus!! Men, hadde ikke hatt noen å dra til uansett da, så Pus er bare unnskyldning, hvis noen skulle spørreIkke så veldig sannsynlig. Har sett Midsommermurders, er vel sånn passe det for gamle damer? Nå skytes det opp bling-bling på andre siden av sundet, så jeg har noe å se på, fine oransje stjerner
Gjest Jacklost Skrevet 31. desember 2016 #34 Skrevet 31. desember 2016 2 minutter siden, Pinkee skrev: Sitter her alene jeg og, må jo være hjemme med pus!! Men, hadde ikke hatt noen å dra til uansett da, så Pus er bare unnskyldning, hvis noen skulle spørreIkke så veldig sannsynlig. Har sett Midsommermurders, er vel sånn passe det for gamle damer? Nå skytes det opp bling-bling på andre siden av sundet, så jeg har noe å se på, fine oransje stjerner Mord og mysterier? Bra serie Men ikke det samme etter at Barnaby forlot serien /:
Pinkee Skrevet 31. desember 2016 #35 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Mord og mysterier? Bra serie Men ikke det samme etter at Barnaby forlot serien /: Han var der i kveld. Liker den godt jeg, er sånne groteske mord der, men ellers er alle bare så søte og koselige
Gjest Jacklost Skrevet 31. desember 2016 #36 Skrevet 31. desember 2016 Akkurat nå, Pinkee skrev: Han var der i kveld. Liker den godt jeg, er sånne groteske mord der, men ellers er alle bare så søte og koselige Men lurer på hvorfor de aldri bruker våpen
Pinkee Skrevet 31. desember 2016 #37 Skrevet 31. desember 2016 1 minutt siden, Jacklost skrev: Men lurer på hvorfor de aldri bruker våpen Litt kjedelig det kanskje? Bedre med høygaffel, og gift ala Sokrates, slik det var i kveld. Våpen blir jo brukt så mye ellers, så greit med litt begrenset bruk i en serie.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #38 Skrevet 31. desember 2016 Etter fylte 25 så virker det som nyttårsaften er for de som enten har egen familie, kjæreste eller begge deler. Jeg har ingen av delene og kjenner at det er ganske ensomt å sitte alene på en dag som dette. Får håpe ting endrer seg iløpet av 2017Anonymkode: e8f27...857 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #39 Skrevet 31. desember 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fin sang😊. Kanskje jeg skal ta meg sammen, og prøve og glemme virkeligheten en stund. Alt kunne jo vært så mye, mye værre..... Jeg har også helt nystelte føtter...det er deilig. Og jeg har faktisk en pose uåpnet potetgull.....som jeg ville delt med deg hvis jeg hadde kunnet😃... Så jeg har jo nóe å være glad for. Det er lett å glemme de små gleder. Anonymkode: 729a9...57f Så koselig! Ja, det er lett å glemme de små gleder, og det er lov å gi seg selv pause fra virkeligheten en stund. Tillater meg å kjenne litt på gledene og sorgene i kveld. Anonymkode: b5095...04f 1
Gjest Anthrax Skrevet 31. desember 2016 #40 Skrevet 31. desember 2016 Er alene jeg også. Litt trist kjenner jeg (savner samboer som ikke er her akkurat nå), men får overleve. Har sett film, lakket negler, kost med katten - hatt litt kvalitetstid! Er småpjusk i tillegg. Men blanke ark imorgen, akkurat det er en fin følelse
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå