Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost
Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en tråd for oss som er alene og ensomme på nyttårsaften hvor vi også kan snakke om hva vi hadde håpet vi skulle oppnå/gjøre i år osv :)

Kjenner meg veldig ensom og deppa nå, dette året har ikke blitt som jeg håpet. En ting jeg satt veldig høyt var å endelig få meg en kjæreste men det har ikke skjedd så får håpe 2017 blir bedre

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke alene, sitter her med samboer men er litt syk så da blir det litt som å være alene likevel. Får jeg lov å være med?

Anonymkode: 37c9a...0c4

• Liker 2
Gjest Jacklost
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke alene, sitter her med samboer men er litt syk så da blir det litt som å være alene likevel. Får jeg lov å være med?

Anonymkode: 37c9a...0c4

Velkommen i tråden :klem1:

Skrevet

Alene jeg også.. Ikke blitt bedt til noen, og orker ikke å bruke energi på å skulle be meg til noen heller. Synes det bare er flaut og ''masete'' Føler at jeg selv alltid må ta iniativet selv for å være med ''venner''. Ble bedt til mine besteforeldre for et par timer, men orka ikke å stresse rundt nå. Men var veldig snilt av de da!

2016 startet bra, men har ikke vært så hyggelig etter sommeren. Håper på et bedre 2017! 

Anonymkode: 13866...b22

Gjest Jacklost
Skrevet

Her var det ikke mange gitt, er det så få ensomme på nyttårsaften?

Skrevet

Er her, jeg. Alene denne nyttårsaften.

Vel er jeg sint noen ganger, men mener sjelden noe vondt.

God nyttårsfeiring, Jack.  ☺

Skrevet

Hvor har alle sammen blitt av da ?

:mynona:

Anonymkode: b3b4f...42b

Skrevet

Jeg synes det var litt rart at fyrverkeriet begynte bare et par timer etter at jeg stod opp, men så husket jeg at jeg har snudd hele døgnet. Jeg merker mindre til ensomheten på nattestid, så jeg synes det er lettere å komme meg gjennom julen på denne måten.  Ingen av de få vennene jeg har er i studiebyen (naturlig nok), og familie har jeg ikke. 

2016 har heller ikke vært et særlig godt år for meg. Jeg håper 2017 blir bedre. Jeg har et stort ønske om å oppnå et mål i løpet av første halvår av 2017, men uheldigvis er det mange om beinet, og hvordan utvelgelsen foregår spiller ikke på mine sterkeste sider. 

Jeg håper at du lykkes med å finne en person du kan dele hverdagen med. :) 

Anonymkode: 20417...804

Skrevet

Jeg har laget pizza, er godt nede i vinflaska og har en date med Johnny English. Så er sporadisk innom. I tillegg sitter jeg med mobile og kg på mobil er forferdelig 😜 

Ps: mitt humør steg med alkoholen 🙈

• Liker 1
Skrevet

Er også alene, ufrivillig, har spist karbonade og riskrem....og lurer på hva jeg skal gjøre i 2017 for å bygge meg et nettverk....

Anonymkode: 8c55b...cdd

Skrevet

Alene jeg også. Den jeg trodde jeg skulle være sammen med i kveld og natt valgte å være med nær familie. Holder på med middag. Ingen 3-retters, men det blir andebryst, rødløkkompott og søtpotetmos. Åpnet flaske med bobler for resten av rødvinen må spares til maten. 

Sjekket hva som var på tv og det var bare tragisk. Får surre litt på nett i stede. 

ST

Anonymkode: 2d169...edb

Skrevet

Er med kona og ungene, men det er jo som en helt vanlig kveld. Vi gjør ingenting annet enn å se på fyrverkeriet når klokka er 12.

Gjest Jacklost
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alene jeg også. Den jeg trodde jeg skulle være sammen med i kveld og natt valgte å være med nær familie. Holder på med middag. Ingen 3-retters, men det blir andebryst, rødløkkompott og søtpotetmos. Åpnet flaske med bobler for resten av rødvinen må spares til maten. 

Sjekket hva som var på tv og det var bare tragisk. Får surre litt på nett i stede. 

ST

Tilbake til Fremtiden filmene går på viasat 4 :D

Gjest Jacklost
Skrevet

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har alle sammen blitt av da ?

:mynona:

Anonymkode: b3b4f...42b

Jeg har sett tilbake til fremtiden 1 og venter på 2 nå :)

49 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Er her, jeg. Alene denne nyttårsaften.

Vel er jeg sint noen ganger, men mener sjelden noe vondt.

God nyttårsfeiring, Jack.  ☺

:klem1:

Skrevet

Jeg er frivillig alene, men kan jeg lurte på om jeg kan stikke innom tråden av og til likevel? :sjenert:

Skrevet
6 minutter siden, Jacklost skrev:

Tilbake til Fremtiden filmene går på viasat 4 :D

Så det, men det frister ikke veldig. Vil ha litt mer action eller krim/thriller. Kan alltids leie en film via Altibox.

ST

Skrevet

Er det noen som har noen gode sanger jeg kan høre på? Liker de fleste sjangre utenom transe, techno og heavy metal. :) 

Skrevet

Heisann! dere, jeg er alene hjemme... Eller jeg er ikke alene,  jeg er sammen med hundene mine :).

Jeg har ikke særlig mange venner, så jeg har ingen å invitere. jeg kunne vært med min mann på fest, men det går ikke pga hundene og det er ikke aktuelt at de er alene. Så da sitter jeg her..

Jeg var ute og luftet hundene kl 20 og akkurat da skøyt noen opp raketter rett over hodet på oss, hundene ble livredde, de skrek faktisk av frykt :(  så er litt bekymret for resten av kvelden skal gå. Vurderer å putte begge hundene i bilen og kjøre til skogs kl 23.30

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Ruccula skrev:

Heisann! dere, jeg er alene hjemme... Eller jeg er ikke alene,  jeg er sammen med hundene mine :).

Jeg har ikke særlig mange venner, så jeg har ingen å invitere. jeg kunne vært med min mann på fest, men det går ikke pga hundene og det er ikke aktuelt at de er alene. Så da sitter jeg her..

Jeg var ute og luftet hundene kl 20 og akkurat da skøyt noen opp raketter rett over hodet på oss, hundene ble livredde, de skrek faktisk av frykt :(  så er litt bekymret for resten av kvelden skal gå. Vurderer å putte begge hundene i bilen og kjøre til skogs kl 23.30

Stakkars hunder! Det er ikke lett for de på nyttårsaften, og man kan jo ikke akkurat forklare dem at det ikke er farlig heller. Kan jeg spørre hva slags hunder du har? 

Skrevet
6 minutter siden, Ruccula skrev:

Jeg sitter også med to hunder. De var ute og tisset klokken 7, men føler de skulle hatt en tur til før 12 siden de er våkne og vimser rundt. Men her smeller det hele tiden, redd for at de blir reddere enn de er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...