AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Ja, hva skal man si? http://imgur.com/zodkhxl Bilder er forresten fra Facebook-gruppa "For oss som er hekta på interiør", med nærmere 110.000 medlemmer, jeg har ikke krabbet det fra en privat profil. Anonymkode: f72ae...c8b
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 7 minutter siden, Anthrax skrev: Det er vel tull...? Nei, det er visst helt seriøst ment. Anonymkode: f72ae...c8b 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 Jeg ville vært engstelig for å få barnåler i maten og drikken, om jeg skulle spise ved det bordet. Det så dessuten ikke noe koselig ut med trær som stenger for sikten slik at man ikke kan se over bordet... Et av trærne var vannvittig skjevt også. Dette MÅ jo være tull? Anonymkode: dd67a...487 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 Veldig spesielt. Pynte bordet med granbar er liksom en ting, men å pynte det med grantrær blir litt i overkant for meg. Men jeg liker bordpynten dersom jeg mentalt "klipper vekk" grantrærne. Uten selve trærne blir det er ganske stilig bord. Anonymkode: 347e3...10f 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 1. januar 2017 #8 Skrevet 1. januar 2017 Jeg tror det er tull, og at de gjør narr av at "alle" skulle ha granbar til pynt på julebordsdekkingen i år. (fjor)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå