AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #1 Skrevet 31. desember 2016 Desember har vært en mørk måned. Har vært gjennom et brudd og det har slitt på.. Ble sykemeldt av legen grunnet depresjon. Har funnet trøst i alkohol.. igår nådde jeg bunnen. Skulle "bare" ta et par glass, ble full og sovnet av . Datteren min våknet i sengen og hylte, våknet ikke av det. (Far var tilstede heldigvis, edru). Jeg skammer meg sånn dag. Det er omsorgssvikt. Har aldri gjort noe slikt før. Aldri blitt full med unger i hus. Vurderer gi fra meg omsorgen for barnet. Slutter selvsagt å drikke idag. Har en dunkvin og den tømmer jeg ut nå. Skremt over meg selv.. bør vel søke proff hjelp? Håper ikke på fordømmende svar. Vet jeg er et forferdelig menneske. Anonymkode: aa707...7f1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #2 Skrevet 31. desember 2016 Jeg sover gjennom nattlig ungeskrål om jeg er dritings eller ikke, så lenge jeg vet at min mann er tilstede. Begynte med det etter et søvnløst år med yngstemann. Sover gjennom alt, så lenge min mann er der. Men alt det andre... Du trenger hjelp, og jeg synes det er godt at du ser det selv. Du er ingen "dreven" dranker enda, så jo tidligere du får hjelp, jo bedre og lettere vil dette trolig gå for deg. Lykke til. Anonymkode: 16897...7ff
Teriyaki Skrevet 31. desember 2016 #3 Skrevet 31. desember 2016 Fint at du tar det seriøst, men jeg synes du tar det litt vel seriøst. Det er under en måned siden bruddet? Du er enda i sjokkfasen. Du vurderer å gi fra deg omsorgen? Nei, det vil ikke bli bedre av det. Søk hjelp for depresjonen og sørg for å hold deg unna alkohol når du har barnet. Jeg har også søkt trøst i alkohol ca annen hver uke siden august, bortsett fra de fire siste ukene. Aldri når ungene har vært hos meg, men jeg forstår hvorfor du har gjort det. Det er fort gjort å få et usunt forhold til alkohol når man har det vanskelig, men det skal mer til hvis man er bevisst på det. At du føler du må tømme ut vinen for å klare å holde deg unna og dessuten drikker mer enn planlagt når du drikker er definitivt et varseltegn, men det er langt fra for sent å snu før det går alt for langt. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #4 Skrevet 31. desember 2016 2 minutter siden, Teriyaki skrev: Fint at du tar det seriøst, men jeg synes du tar det litt vel seriøst. Det er under en måned siden bruddet? Du er enda i sjokkfasen. Du vurderer å gi fra deg omsorgen? Nei, det vil ikke bli bedre av det. Søk hjelp for depresjonen og sørg for å hold deg unna alkohol når du har barnet. Jeg har også søkt trøst i alkohol ca annen hver uke siden august, bortsett fra de fire siste ukene. Aldri når ungene har vært hos meg, men jeg forstår hvorfor du har gjort det. Det er fort gjort å få et usunt forhold til alkohol når man har det vanskelig, men det skal mer til hvis man er bevisst på det. At du føler du må tømme ut vinen for å klare å holde deg unna og dessuten drikker mer enn planlagt når du drikker er definitivt et varseltegn, men det er langt fra for sent å snu før det går alt for langt. Takk for svar❤️ 2016 ble ikke mitt år.. føler meg som en elendig mor som har latt alt gå utover barna mine.. hele meg er mislykket. Å bli forlatt rett før jul var ille, barna er så glade, mens jeg har vært trist. Håper ting tar seg opp til neste år. Skal bare omorganisere hele livet mitt først. Alkohol løser ingenting.. Anonymkode: aa707...7f1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #5 Skrevet 31. desember 2016 Jeg er i samme båt som deg, men har dessverre litt lengre fartstid med alkoholen. Nå skal jeg ta en hvit måned for å teste meg selv, du kan jo joine meg? Hvorfor er barna glade for at du ble forlatt? Anonymkode: 27027...054
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #6 Skrevet 31. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i samme båt som deg, men har dessverre litt lengre fartstid med alkoholen. Nå skal jeg ta en hvit måned for å teste meg selv, du kan jo joine meg? Hvorfor er barna glade for at du ble forlatt? Anonymkode: 27027...054 De er ikke glade for det, ordla meg feil. Den eldste tok bruddet veldig tungt først, men glemte det litt av tror jeg. Bytter på å bo hjemme, slik at eldste kan fullføre skoleåret først. Den minste er liten, og skjønner selvsagt ikke at mor og far ikke er sammen mer. De merker altså svært lite forskjell enda. Blir en hvit mnd her også😊 Anonymkode: aa707...7f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå