Gå til innhold

Septemberbaby


Gjest sandra1989

Anbefalte innlegg

Gjest sandra1989

Hjelp jeg er gravid!

Tisset på en clearblue nå og er da ca 4 uker på veg i følge første dag i siste mens. Dette var ikke planlagt men jeg har en god forlovede (vært sammen siden vi var 19) som tok dette veldig fint. Så nå føler jeg meg glad og redd.

Jeg tør ikke tro på at dette skal gå bra jeg tenker det er ganske høy sannsynlighet for spontanabort ennå. Så jeg trenger denne dagboka slik at jeg kan lufte tanker og bekymringer, eventuelt sorg hvis det ikke går veien.

-Sandra  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat som deg, ikke planlagt graviditet og er både glad og redd. Vi får bare ta en dag av gangen :) Skal følge med deg videre her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gratulerer med graviditet!! Jeg tok selv en test rett før nyttår og fant ut at jeg var uplanlagt gravid. Vi har en fra før av, og hadde tenkt å starte prøvingen til våren, så vi tok det egentlig ganske fint.

Det er litt skummelt med sannsynligheten for spontanabort, men det er heldigvis større sannsynlighet for at det går bra enn at det går galt :)

Jeg oppretter en skravletård på termingruppe september/oktober hvis dere vil skravle der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...