Gå til innhold

Skjeggstubber sexy/usexy

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Chistmas Falck

Hva synes dere jenter om skjeggstubber evt litt mer enn bare skjeggstubber?

Er rundt 30 år og har halvlangt hår, så det blir som en dårlig kopi av Chister Falk eller Thomas Gjertsen hvis dere skjønner hvordan jeg vil bli seende ut.

Blir du først og fremst skremt eller er det litt tøft? Ser ikke så alt for mange som har den stilen, så tror kanskje det ikke er så populært blant dere kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke skremt av skjeggstubber, men synes det (og halvlangt hår for den del) ser uflidd ut. Det er svært få som kler den looken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christer flack ser ut som han har vært rundt å prøvd en del saker. Slikt hår..jeg tenker uteligger eller avdanket rocker med alkoholproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chistmas Falck

Kan hende jeg anlegger looken for nettopp å se reaksjonen, om dama jeg dater er interessert i meg for den jeg er eller bare utseendet mitt. Mistenker henne for være ute etter en type som passer inn i venneflokken og som svigermor kan godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns det kan være sexy hvis det er velpleid og velfrisert (kan veldig lett vippe over til å se uflidd ut), men blir skremt av sjeggstubber med tanke på nærkontakt: de stikker og rasper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hvis du ser ut som Gjertsen eller Falck synes jeg du bør unngå skjeggstubber :o Men generelt liker jeg litt stubb, så lenge det tas bort før det begynner å se helt vilkårlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjeggstubber kan være sexy på de som kler det. Halvlangt hår har jeg svært lite til over for,.. En kombinasjon av de to er for meg en turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kjæresten min har halvlangt hår og skjegg. Jeg synes han minner om Aragorn. :wow:

Så ja, jeg synes det er sexy. Men er langt fra alle som kler det. Du bør være litt rocka (og nei, rocka er ikke hva homsepatruljen eller tjukkholmen legger i ordet :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Halvlangt hår og sjeggstubba som Aragorn: SEXY!!!! Men han må jo ha litt skjeggvekst då... Sånn puse- skjeggvekst er ikkje heilt mi greie kan du sei... Og så er det finare å sjå på en å verkeleg kose med, då er det vondt-> stikkete. Men eg likar absolutt shabbystilen, berre dei luktar godt og er reine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Jeg syns både Thomas Giertsen og Christer Falck er sexy, så ja - jeg syns det er sexy. Mannen min har også skjegg, helskjegg som stusses innimellom så det ikke blir for tett, litt mer enn 3-dagers.. og "rotete" hår, jeg digger det. Altfor striglede menn er for femi for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...