Gå til innhold

Barn av psykisk syke...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan var oppveksten deres? Er så i tvil om hva jeg bør gjøre videre nå, bli, eller forlate før han drar meg ned også :(

Anonymkode: d28c9...14d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt HI? Du har barn med en mann som er psykisk syk, men er usikker om han er egnet som far? Er det det du mener?

Anonymkode: dc234...1f4

• Liker 1
Skrevet

Skjønner heller ikke HI så godt, fint om du kunne utdype? :) 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var oppveksten deres? Er så i tvil om hva jeg bør gjøre videre nå, bli, eller forlate før han drar meg ned også :(

Oppveksten var utrygg, uforutsigbar, vond og utviklet mye angst. Har du barn, så dra. 

Anonymkode: acdfc...703

Skrevet

Ja, har dessverre det. Det var enklere når barna var små, men nå som de er blitt eldre ser jeg jo at det begynner å gå innpå dem også, all denne humørsvingningen, aldri vite om man kan tråkke ned foten eller må gå på tæra. Kunne taklet det om det kun var meg, selv om det har vært beintøft, er så sliten. Ønsker å lese litt erfaringer fra de som er oppvokst med dette, er det kun negative historier? 

Skrevet

Rett skal være rett, til vanlig er han en flott far og ektemann, derfor ting blir så vanskelig, men barna først uansett.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Rett skal være rett, til vanlig er han en flott far og ektemann, derfor ting blir så vanskelig, men barna først uansett.

Får han behandling?

Anonymkode: dc234...1f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...