AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Ja, blir du? Jeg tar ikke selfier, men landskap og bybilder etc, og hvert bilde er ikke et blinkskudd, men de jeg legger på insta er i stor grad det. Tar meg i det av og til å beundre mine egne bilder, og synes de er såååååå fine Er det andre som har det slik? Anonymkode: f2dd5...8d5 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Så overskriften og tenkte wtf. Men så leste jeg innlegget og må jo si jeg kjenner meg igjen Er mye naturbilder hos meg og ingen selfies. Jeg blir aldri lei av å se på vakre naturbilder når jeg ikke får vært ute selv. Og de få gangene jeg legger ut et bilde, så er jeg også ekstra fornøyd med det og jeg kikker på de av og til. Så ja er mitt svar til deg Anonymkode: db66c...cd8
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så overskriften og tenkte wtf. Men så leste jeg innlegget og må jo si jeg kjenner meg igjen Er mye naturbilder hos meg og ingen selfies. Jeg blir aldri lei av å se på vakre naturbilder når jeg ikke får vært ute selv. Og de få gangene jeg legger ut et bilde, så er jeg også ekstra fornøyd med det og jeg kikker på de av og til. Så ja er mitt svar til deg Anonymkode: db66c...cd8 Godt å høre at jeg ikke er alene om det TS Anonymkode: f2dd5...8d5
Gjest lizard queen Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Ahahaha nå tenkte jeg "yesss kanskje jeg ikke er så rar likevel" men så leste jeg at dere ikke mente selfies.. I mitt forsvar så er de fleste insta-selfiesene mine treningsrelaterte, skryte skryte av pump og PR, så det er vel halvveis innafor?
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 4 minutter siden, lizard queen skrev: Ahahaha nå tenkte jeg "yesss kanskje jeg ikke er så rar likevel" men så leste jeg at dere ikke mente selfies.. I mitt forsvar så er de fleste insta-selfiesene mine treningsrelaterte, skryte skryte av pump og PR, så det er vel halvveis innafor? Nei, ikke innafor, bare tragisk Anonymkode: 8b802...b31 7
Gjest lizard queen Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke innafor, bare tragisk Anonymkode: 8b802...b31
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 46 minutter siden, lizard queen skrev: Ahahaha nå tenkte jeg "yesss kanskje jeg ikke er så rar likevel" men så leste jeg at dere ikke mente selfies.. I mitt forsvar så er de fleste insta-selfiesene mine treningsrelaterte, skryte skryte av pump og PR, så det er vel halvveis innafor? Alle er velkomne til å svare i denne tråden, enten man tar selfies eller landskapsbilder TS Anonymkode: f2dd5...8d5 3
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #8 Skrevet 30. desember 2016 Det er rart dersom det er bilder av seg selv. Utover det er det greit. Anonymkode: 3be41...f0c 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #9 Skrevet 31. desember 2016 Herregud, nei. Anonymkode: 6b2b7...288
Olava Skrevet 31. desember 2016 #10 Skrevet 31. desember 2016 Ja har gjort det selv, på fine naturbilder eller fine selfier av meg og bestevenninnen min men det siste er jo fordi jeg setter sånn pris på vennskapet vi har, så jeg liker å se på bilder av oss som representerer det på en fin måte 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2016 #11 Skrevet 31. desember 2016 Instagram er stort sett for hunden min, og enkelte bilder av han blir jeg rett og slett forelsket i ja. Anonymkode: 6c217...8bf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2017 #12 Skrevet 4. januar 2017 Så bra, det er ikke bare meg Jeg har til og med lekt med tanken om en fotovegg på gangen med noen av instagram bildene mine TS Anonymkode: f2dd5...8d5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå