Gå til innhold

Blir du "forelsket" i instagrambildene dine?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, blir du? Jeg tar ikke selfier, men landskap og bybilder etc, og hvert bilde er ikke et blinkskudd, men de jeg legger på insta er i stor grad det. Tar meg i det av og til å beundre mine egne bilder, og synes de er såååååå fine :) 

Er det andre som har det slik?

Anonymkode: f2dd5...8d5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så overskriften og tenkte wtf. Men så leste jeg innlegget og må jo si jeg kjenner meg igjen :fnise: 

Er mye naturbilder hos meg og ingen selfies. Jeg blir aldri lei av å se på vakre naturbilder når jeg ikke får vært ute selv. Og de få gangene jeg legger ut et bilde, så er jeg også ekstra fornøyd med det og jeg kikker på de av og til. Så ja er mitt svar til deg :fnise:

Anonymkode: db66c...cd8

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så overskriften og tenkte wtf. Men så leste jeg innlegget og må jo si jeg kjenner meg igjen :fnise: 

Er mye naturbilder hos meg og ingen selfies. Jeg blir aldri lei av å se på vakre naturbilder når jeg ikke får vært ute selv. Og de få gangene jeg legger ut et bilde, så er jeg også ekstra fornøyd med det og jeg kikker på de av og til. Så ja er mitt svar til deg :fnise:

Anonymkode: db66c...cd8

Godt å høre :) at jeg ikke er alene om  det :fnise: 

TS

Gjest lizard queen
Skrevet

Ahahaha nå tenkte jeg "yesss kanskje jeg ikke er så rar likevel" men så leste jeg at dere ikke mente selfies.. :P 

I mitt forsvar så er de fleste insta-selfiesene mine treningsrelaterte, skryte skryte av pump og PR, så det er vel halvveis innafor? :P 

Skrevet
4 minutter siden, lizard queen skrev:

Ahahaha nå tenkte jeg "yesss kanskje jeg ikke er så rar likevel" men så leste jeg at dere ikke mente selfies.. :P 

I mitt forsvar så er de fleste insta-selfiesene mine treningsrelaterte, skryte skryte av pump og PR, så det er vel halvveis innafor? :P 

Nei, ikke innafor, bare tragisk 

Anonymkode: 8b802...b31

• Liker 7
Gjest lizard queen
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke innafor, bare tragisk 

Anonymkode: 8b802...b31

giphy.gif

Skrevet
46 minutter siden, lizard queen skrev:

Alle er velkomne til å svare i denne tråden, enten man tar selfies eller landskapsbilder :) 

TS

• Liker 3
Skrevet

Det er rart dersom det er bilder av seg selv. Utover det er det greit. 

Anonymkode: 3be41...f0c

• Liker 2
Skrevet

Herregud, nei.

Anonymkode: 6b2b7...288

Skrevet

Ja har gjort det selv, på fine naturbilder eller fine selfier av meg og bestevenninnen min :) men det siste er jo fordi jeg setter sånn pris på vennskapet vi har, så jeg liker å se på bilder av oss som representerer det på en fin måte :)

• Liker 1
Skrevet

Instagram er stort sett for hunden min, og enkelte bilder av han blir jeg rett og slett forelsket i ja.

Anonymkode: 6c217...8bf

AnonymBruker
Skrevet

Så bra, det er ikke bare meg :P Jeg har til og med lekt med tanken om en fotovegg på gangen med noen av instagram bildene mine :biggrin:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...