AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Hei. For noen uker siden gikk det litt kjapt med barberingen under armen. Har den siste uken vært litt "sår"under den ene armen. Føles som om noe "gnager" i underarmen. Når jeg tar på hudet (stryker over der jeg har hår) er det noe sårt, så det virker som det er overflatisk. Nå har jeg en historikk for helseangst, så i mitt hode er dette lymfekreft (ja, jeg vet...). Har ikke noen kuler, og kjenner kun muskelaturen i underarmen. Nå ser jeg at jeg har fått en liten kviselignende greie der det er litt sårt, og vil anta at dette da er betent hårsekk? Den er ikke så stor og jeg har siden i går behandlet den med en krem jeg fikk på apoteket (husker ikke helt hva den heter, liten gul/hvir tube, 5 g). Hvis den ikke vokser, hvor lang tid tar det før den vil bli borte? Siden jeg ikke har noen andre "kuler" o.l., så regner jeg med at dette er betent hårsekk? Anonymkode: 8953b...f9b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Jeg pleier å presse ut pusset og forsiktig nappe ut håret for så å rengjøre med pyrisept. Har lest litt forskjellig angående hvor lurt det er men det funker fint her. Anonymkode: caae3...845
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å presse ut pusset og forsiktig nappe ut håret for så å rengjøre med pyrisept. Har lest litt forskjellig angående hvor lurt det er men det funker fint her. Anonymkode: caae3...845 TS her. Har lest det jeg og, men det er ikke noe gult puss der enda, som jeg kan se, den er bare liten og litt rød. Derfor jeg ble usikker på om det var betent hårsekk.... Anonymkode: 8953b...f9b
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Har lest det jeg og, men det er ikke noe gult puss der enda, som jeg kan se, den er bare liten og litt rød. Derfor jeg ble usikker på om det var betent hårsekk.... Anonymkode: 8953b...f9b Det kan hende det foreløpig bare et et ingrodd hår som kan utvikle seg til en betent hårsekk. Pleier å forsiktig prøve å presse ut ingrodde hår og jeg da Igjen så vet jeg egentlig ikke hvor anbefalt det er men det også funker her. Men det går ikke på alle. De må være litt "modnet" på en måte. Du kan prøve å skrubbe veldig forsiktig med en skrubbevott eller noe? Anonymkode: caae3...845
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå