Gå til innhold

2016, ditt m

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er 2016 snart over. Regner med at flere her har vært hos lege, hatt inngrep, vært på sykehus O.l. Har du en historie å dele? En tabbe, noe fælt , noe morsomt. 

Del gjerne

Anonymkode: 5a0d3...b38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte å poste dør tittel var ferdig: 2016: ditt møte med helsevesenet. 

Anonymkode: 5a0d3...b38

Skrevet

Begynte endelig på antidepressiva. Ikke noe hyggelig å gjøre seg avhengig av legen på det viset, men de funker i det minste.

Anonymkode: d7392...3ca

• Liker 2
Skrevet

Tja..

Har utviklet spiseforstyrrelse (blitt myye bedre) og alvorlig depresjon.

Har vært på legevakten for å sy etter selvskading åtte ganger, en gang hos fastlegen for å sy. Har vært en gang på glattcelle pga alt for beruset. Har også blitt plukket opp av politiet på ei bru og blitt kjørt til legevakten. Har gått ukentlig til psykolog siden oktober fram til jeg 2 desember ble hentet av ambulanse pga selvmordsforsøk. Ble sydd på legevakten og deretter innlagt på akuttmottaket i somatikken. Ble videre lagt inn på frivillig paragraf på psykiatrisk akuttpost. En uke senere ble jeg så akutt suicidal atjeg ville skrives ut. Fikk da ultimatum om å legges inn på "frivillig" tvang eller legges inn på ordentlig tvangsparagraf. Valgte førstnevnte. Og her er jeg enda. Har fortsatt selvmordstanker, men ikke lenger planer om det. Regnes som såpass frisk at jeg nå får permisjoner. Skal i morgen for første gang på fire uker sove hjemme en natt. Har dessuten fått henvisning til åpen post da jeg tror jeg blir dårlig igjen hvis jeg i neste uke bare skrivs ut og må fortsette hverdagslivet. Er ikke klar enda. 

Så ja, 2016 har vært et år preget av mye sykdom hvor det endte opp med et selvmordsforsøk før jeg fikk mer hjelp enn 45 min hos psykolog Per uke. Måtte 2017 bli bedre. 

Anonymkode: 848b9...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...