AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 Jeg er ute etter bilsete nr 3 som ikke er så bredt. Det jeg har fra før er det svære klosser på,på sidene. Bilen min er ganske smal så lurer på tips til et sete som er litt mindre. Noen tips? Anonymkode: de65c...5e1
Sushi Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Vet ikke helt hva du mener med bilsete nummer tre. Skal du ha tre seter i bilen eller skal du bytte ut det du har? Britax max way er visstnok det setet som tar minst plass i bilen av setene som går til 25 kg. Vi har to sånne i bilen og fortsatt såvidt plass til en voksen i midten bak eller ved siden av (alt etter hvor setene står). Har en ganske vanlig bil, ikke særlig bred.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Tenker på det "siste" bilsetet med pute og rygg som de kan ha så lenge de trenger sete i bilen. Anonymkode: de65c...5e1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Vi har Britax adventure.. Det er veldig smalt og enkelt. Anonymkode: 78ed5...bbc
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2016 #5 Skrevet 30. desember 2016 Bil og bilsete må passe sammen. Ellers blir selv de sikreste setene trafikkfarlige. Kontakt bilforhandler og få anbefalt sete til din bil. Sikkerhet i trafikken er livsviktig. Anonymkode: 094a5...5f3
Sushi Skrevet 30. desember 2016 #6 Skrevet 30. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tenker på det "siste" bilsetet med pute og rygg som de kan ha så lenge de trenger sete i bilen. Anonymkode: de65c...5e1 Beltestol, altså. Da vet jeg ikke hvilke som er smale.
Tutta89 Skrevet 30. desember 2016 #7 Skrevet 30. desember 2016 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker på det "siste" bilsetet med pute og rygg som de kan ha så lenge de trenger sete i bilen. Anonymkode: de65c...5e1 Maxicosi sine er smalere. Vi har maxicosi airprotect og et britax (det du nevner hadde vi tidligere men knirket så fælt i isoporen så vi byttet det ut). Maxicosien er det smaleste av de vi har prøvd. Endret 30. desember 2016 av Tutta89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå