Gjest Frus3rtSjokkiz Skrevet 30. desember 2016 #1 Skrevet 30. desember 2016 noen ganger kan jeg trykke under her for å skrive som anonym, mens andre ganger sånn som nå, går det ikke! Hvordan kan jeg skrive som anonym her? Det kom også en sånn svart firkant? nederst i hjørnet her når noen svarte meg. Hvordan slår jeg av den? (er jo borte nå men den poppa opp for litt siden.)
Veslefrikk Skrevet 30. desember 2016 #2 Skrevet 30. desember 2016 Du kan ikke være anonym i bl.a rampelysforumet. Derfor er det ikke mulig å huke av for det. 2
Gjest Bossa Nova Skrevet 30. desember 2016 #3 Skrevet 30. desember 2016 Anonymfunksjonen er tatt bort her-
Edie Skrevet 30. desember 2016 #4 Skrevet 30. desember 2016 Det stemmer som sagt av de to foregående her. Det står i retningslinjene for Rampelyset. Sitat Anonym bruker funksjon på Rampelys: Til tross for strengere regler på rommet har vi gjennomgående observert at det kommer svært mange regelbrudd i form av spekulasjoner og hets, men også andre regelbrudd. Selv om det er prinsipielt lov å diskutere kjendislivet og kjendiser med et kritisk blikk, er det ikke lov med hets. Bevisst latterliggjøring av bloggere, gjentatte forsøk for å "drite ut" noen kjendiser, det har blitt fryktelig mye av dette her på Rampelys, og det er ikke det man skal bruke Rampelyset på KG til. Rampelys ble stengt for anonyme i 2014, og vil forbli stengt for anonyme også framover. Minner også om at underforumet Ris og ros er rett sted til slike spørsmål. Edie, mod. 1
Anbefalte innlegg