Gå til innhold

Initmpiercing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har dette? Hva slags type piercing har du, og hvordan var opplevelsen ved å ta den? :) 

Hvor langt tid tok det før den hadde grodd, og hva måtte du være forsiktig med i ettertid? Har googlet en del men finner så lite om det :) 

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp 👆🏻😊

Skrevet

Jeg har hood :) Ingen problem å ta den! Grudde meg MASSE i forkant, det var helt uten grunn! Synes selv det er mye verre å vokse seg.

Han som tok den tok først ett rør inn under huden som han da stakk igjennom og førte piercingen inn. Så han tok på en måte hullet "gjennom" ett rør. Jeg måtte ha på hansker for å hjelpe med å holde. 

eneste var at idet han stakk nåla inn så stokk jeg så hele bena ristet! Personlig har jeg ingen problemer med nakenhet, så akkurat den delen av det var ikke noe sperre for meg. 

Kan ikke huske hvor lang tid det tok før den var grodd, men det tok ikke lang tid. Ingenting jeg måtte være forsiktig med, normal hygiene holder i massevis var det jeg ble fortalt :) Selvfølgelig må man være litt ekstra påpasselig i forhold til sex og da spesielt oralsex i groperioden. 

Jeg kjøpte inn saltvann og intimservietter. Så jeg brukte saltvann en gang i blandt når jeg følte jeg trengte det og brukte intimservietter når jeg ikke kunne dusje/under mensen. 

Jeg må ta min ut nå snart i forbindelse med fødsel, men skal ta ny hvis den gror igjen :) så er på ingen måte traumatisert ihvertfall! 

Bare å spørre hvis det er mer du lurer på :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok to stykker i huden over klitoris for ca 20 år siden. Husker veldig lite av det, bare at det var mye mindre vondt enn å ta i navelen. 

Anonymkode: b1d35...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...