Gå til innhold

Er 15 cm lang penis lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortsatt, du er nok en av få som føler det slik. De fleste kvinner har større glede av en penis større enn gjennomsnittet og syns det føles bedre. Ikke noe ekkelt trykk men deilig trykk i skjeden. Hadde det faktisk vært sånn at de fleste kvinner følte det slik som du gjør det ville man hørt mer om det. Det du legger fram høres egentlig ganske unormalt ut. 

Anonymkode: fe35a...46c

Ikke noe unormalt, er bare følsom. 

Anonymkode: 75c4a...8d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er over gjennomsnittlig lang. Altså er den ikke liten, men vanlig størrelse. Det er heller ikke lite for kvinner. Vi er formet til å passe hverandre. Altså vil en penis med denne størrelsen passe helt perfekt for de aller fleste kvinner. 

Anonymkode: 26a98...8a0

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe unormalt, er bare følsom. 

Det at du kun kan ta de gjennomsnittlige eller mindre fordi du er så følsom er ikke normalen, nei. De fleste kvinner har ikke noe problemer om penis skulle være noe over snittet. Gjevnt over er over snittet noe som foretrekkes og som stimulerer for mer nytelse for kvinnen. :) 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det at du kun kan ta de gjennomsnittlige eller mindre fordi du er så følsom er ikke normalen, nei. De fleste kvinner har ikke noe problemer om penis skulle være noe over snittet. Gjevnt over er over snittet noe som foretrekkes og som stimulerer for mer nytelse for kvinnen. :) 

Har alltid vært sånn, og er ikke noe unormalt. Tror du ikke gynekologer og fødselsleger som har "studert" meg vet det bedre enn deg? Noen liker ikke mye berøring på g-punkt på samme måte som ikke alle liker mye berøring på klitoris, enkelt og greit. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har alltid vært sånn, og er ikke noe unormalt. Tror du ikke gynekologer og fødselsleger som har "studert" meg vet det bedre enn deg? Noen liker ikke mye berøring på g-punkt på samme måte som ikke alle liker mye berøring på klitoris, enkelt og greit. 

Jeg motsier ikke dine opplevelser, men det er langt i fra normen. Hvis det hadde vært så veldig normalt ville vi hørt mer om hvor ubehagelig større enn gjennomsnittlig penis er osv. Nettopp det er sjelden kost derimot, så jo det høres ganske unormalt ut. 

• Liker 1
Skrevet

Begge de to siste jeg har hatt hadde hatt problemer med videre peniser enn min. Jeg får ikke inn en ekstra finger i noen av dem. Jeg er 12-13 på hodet og 14-16 ved skaftet. De har begge problemer med å bare få inn hodet og jeg har ikke kunnet holdt på med noen av dem lenge av gangen. For meg så er det de med flest partnere som har vært slakkest. Det har sikkert ikke noe med antall å gjøre, men tilfeldigheter. Samtidig så går det igjen hver gang.

Anonymkode: 45904...5c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...