Sphere Skrevet 12. januar 2017 #61 Skrevet 12. januar 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det går an å klippe i en dorull. Altså, hvis du er skikkelig bøyd, så klipper du av en liten ring av dorullen for så å føre denne på penis slik at du ser om du er tykk nok til å fylle den. Jeg ser at du hele tiden snakker om at en liten penis er vel så god som en normal. Rent fysisk er det ikke det. Vi damer som kommer vaginalt trenger en viss størrelse for at det skal skje. Selv om vi kommer av én finger, betyr ikke det at en like liten penis vil kunne utgjøre det samme. En finger kan beveges på en helt annen måte enn en penis kan, og derfor er det mulig å komme av en finger. Jeg kommer av en tommel, men trenger større penis enn det for å føle nytelse ved penetrering. Det betyr ikke at man ikke kan lære seg å bruke det man har på en optimal måte. Alle burde det. Men å påstå at det ikke er noen forskjell blir feil og løgnaktig. Bedre å være ærlig og derfra kunne optimalisere sexen ut i fra de forutsetningene man har. Ja, der er forskjell på kvinner også. En liten penis og en stor skjede passer ikke optimalt sammen rent fysisk. Man vil med denne matchen aldri få følelsen av å få nok stimuli på penis eller føle seg fullt opp av penis. La oss bare være ærlige til en forandring. Mange vil føle mest mulig fysisk under sex. En liten penis vil føles nettopp liten for de fleste, ettersom de fleste er normale nedentil. Anonymkode: c7b65...252 Jeg tror du misforstår meg. Jeg vet at en kvinne vil kjenne mye mindre av meg enn en stor en. Det er en av tingene som tenner meg stort og som jeg også spiller på. Jeg liker å høre at hennes siste partner var stor, for da vil jeg i hennes øyne virke enda mindre. Men det jeg også vet, det er at det kun er en liten del av sexen som handler om friksjon. Først varmer jeg opp hjernen hennes. Så resten av kroppen. Deretter liker jeg å gi henne noen solide orgasmer før den lille overtar. Da er hun mer avslappet, fornøyd, og ivrig etter å gjengjelde. Så finnes det mange teknikker, stillinger og tips, som gjør det lettere å være liten. Er det stor størrelsesforskjell kan det bli en real utfordring. Men en av de større jeg har møtt har også vært en av de beste. Hun hadde for det første ingen forestilling om at en liten penis ikke ville kunne gjøre jobben, så hun så det ikke på som noen turn off. Det mentale er ekstremt viktig for tenning, og det er her mange små faller igjennom. Forventningene. For det andre hadde hun sterke muskler, og det at hun måtte jobbe så hardt med dem, førte til kjempeorgasmer. Ja, den falt ut enkelt i noen stillinger, men med humor og hennes mentale innstilling, ordnet dette seg veldig greit. Vi fant stillinger som hjalp oss til herlige orgasmer sammen, og tok i bruk puter som hjelpemidler. Det hjelper også at jeg ikke er fremmed med å leke med langt større leketøy enn det jeg kan tilby selv, og at tanken på extenders tenner meg. Jeg liker å kompensere for mine mangler. Det jeg skal fram til er at størrelsen ikke behøver å ha så mye å si for sluttproduktet. Størrelsen er bare en del av verktøyene vi har fått utlevert når det gjelder sex. Kan man bruke verktøyene skikkelig vil verdien av størrelsen også bli mindre.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #62 Skrevet 12. januar 2017 15 minutter siden, Sphere skrev: Jeg tror du misforstår meg. Jeg vet at en kvinne vil kjenne mye mindre av meg enn en stor en. Det er en av tingene som tenner meg stort og som jeg også spiller på. Jeg liker å høre at hennes siste partner var stor, for da vil jeg i hennes øyne virke enda mindre. Men det jeg også vet, det er at det kun er en liten del av sexen som handler om friksjon. Først varmer jeg opp hjernen hennes. Så resten av kroppen. Deretter liker jeg å gi henne noen solide orgasmer før den lille overtar. Da er hun mer avslappet, fornøyd, og ivrig etter å gjengjelde. Så finnes det mange teknikker, stillinger og tips, som gjør det lettere å være liten. Er det stor størrelsesforskjell kan det bli en real utfordring. Men en av de større jeg har møtt har også vært en av de beste. Hun hadde for det første ingen forestilling om at en liten penis ikke ville kunne gjøre jobben, så hun så det ikke på som noen turn off. Det mentale er ekstremt viktig for tenning, og det er her mange små faller igjennom. Forventningene. For det andre hadde hun sterke muskler, og det at hun måtte jobbe så hardt med dem, førte til kjempeorgasmer. Ja, den falt ut enkelt i noen stillinger, men med humor og hennes mentale innstilling, ordnet dette seg veldig greit. Vi fant stillinger som hjalp oss til herlige orgasmer sammen, og tok i bruk puter som hjelpemidler. Det hjelper også at jeg ikke er fremmed med å leke med langt større leketøy enn det jeg kan tilby selv, og at tanken på extenders tenner meg. Jeg liker å kompensere for mine mangler. Det jeg skal fram til er at størrelsen ikke behøver å ha så mye å si for sluttproduktet. Størrelsen er bare en del av verktøyene vi har fått utlevert når det gjelder sex. Kan man bruke verktøyene skikkelig vil verdien av størrelsen også bli mindre. Ja, da har jeg misforstått deg delvis over lengre tid, beklager! Anonymkode: c7b65...252
Gjest PseudonymBruker Skrevet 12. januar 2017 #63 Skrevet 12. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? Tykkelse er jo det som alltid blir understreket som viktigst når dette temaet blir diskutert... Tror du da at disse kvinnene mener en gjennomsnittlig omkrets på 12 cm? Selvfølgelig er 14 i omkrets overlegent en gjennomsnittlig. Og 14 er definitivt ikke size queen-preferanser Anonymkode: fe35a...46c Jeg har aldri sagt at tykkelse er uvesentlig. Du sprer imidlertid gal informasjon når du sier at en penis som er mindre enn 14cm i omkrets er "rimelig tynt". Det du oppnår med måten du formulerer deg på i denne tråden er å "snakke ned" allerede usikre gutter/menn som er inne og leser på disse temaene, selv om de fleste av de er godt nok utstyrt til å ha et potensielt fantastisk sexliv. Og jeg har en mistanke om at du får litt glede av nettopp dette (av en eller annen grunn).
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #64 Skrevet 14. januar 2017 På 12.1.2017 den 14.13, PseudonymBruker skrev: Jeg har aldri sagt at tykkelse er uvesentlig. Du sprer imidlertid gal informasjon når du sier at en penis som er mindre enn 14cm i omkrets er "rimelig tynt". Det du oppnår med måten du formulerer deg på i denne tråden er å "snakke ned" allerede usikre gutter/menn som er inne og leser på disse temaene, selv om de fleste av de er godt nok utstyrt til å ha et potensielt fantastisk sexliv. Og jeg har en mistanke om at du får litt glede av nettopp dette (av en eller annen grunn). Det handler om å ha et realistisk syn, altså skal man lyve til usikre menn og la de leve på en løgn? Selvfølgelig kan de ha et fantastisk sexliv hvor de selv nyter sexen, men ønsker ikke menn at partneren også skal føle det samme? Uansett størrelse på mannen så kan han oppleve sexen som fantastisk, men for kvinnen kan størrelsen være det som skiller ok sex med fantastisk sex, nettopp fordi større er bedre. Og spesielt tykkelse er viktig her, og da er nok 14 cm omkrets overlegent en gjennomsnittlig i de fleste tilfeller. Anonymkode: fe35a...46c 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #65 Skrevet 14. januar 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det handler om å ha et realistisk syn, altså skal man lyve til usikre menn og la de leve på en løgn? Selvfølgelig kan de ha et fantastisk sexliv hvor de selv nyter sexen, men ønsker ikke menn at partneren også skal føle det samme? Uansett størrelse på mannen så kan han oppleve sexen som fantastisk, men for kvinnen kan størrelsen være det som skiller ok sex med fantastisk sex, nettopp fordi større er bedre. Og spesielt tykkelse er viktig her, og da er nok 14 cm omkrets overlegent en gjennomsnittlig i de fleste tilfeller. Anonymkode: fe35a...46c Og skulle kvinnens behov for solid omkrets være der hvordan løser dere det? Anonymkode: b5ae9...037
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #66 Skrevet 14. januar 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og skulle kvinnens behov for solid omkrets være der hvordan løser dere det? Anonymkode: b5ae9...037 Dama bør finne seg en annen med bedre utstyr å ha sex med. Eneste reelle løsningen for mannen er vel egentlig kirurgisk penisfortykkelse hvis han skal ha noe særlig håp om at tykkelsen skal være godt likt hos kvinner. Anonymkode: fe35a...46c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #67 Skrevet 14. januar 2017 Hele greia med størrelse er tull. Eksens penis var helt normal, selv mente han den var liten. Jeg har aldri hatt bedre sex noen gang og opplevde for første gang at jeg kom vaginalt etter fem minutter. Jeg trengte ikke lange forspill og hadde "elektriske" opplevelser. Noen ganger var sexen så våt at vi måtte skifte på sengen etterpå. Grunnen var at jeg elsket mannen, følte dypt, vi snakket om sex, var lekne og hadde et trygt og godt sexliv. Det ble mye sex det året, før det tok slutt av andre grunner, og jeg kan bare drømme om å oppleve et sånt sexliv igjen. Hadde absolutt ingenting med størrelse å gjøre! Anonymkode: 159db...e30
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #69 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler om å ha et realistisk syn, altså skal man lyve til usikre menn og la de leve på en løgn? Anonymkode: fe35a...46c Man skal fortelle de sannheten, istedet for å vri på den og svartmale situasjonen sånn som du gjør. Videoen nedenfor tar opp dette med penisstørrelse på en god måte. Alle usikre gutter/menn burde få med seg det som blir sagt her:
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #70 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, PseudonymBruker skrev: Man skal fortelle de sannheten, istedet for å vri på den og svartmale situasjonen sånn som du gjør. Videoen nedenfor tar opp dette med penisstørrelse på en god måte. Alle usikre gutter/menn burde få med seg det som blir sagt her: Studien som fyren nevner i videoen har åpenbare svakheter ved seg og kan virke som er "bestilt" for å berolige usikre menn til å tro at de er normale. Av 15000 var det under 1000 som faktisk ble målt i erigert tilstand, og de fleste av disse fra land med antatt mindre gjennomsnittsstørrelse enn vestlige land. Var kun ett vestlig land med i studien som målte erigert størrelse (under 100 personer) som hadde et høyere snitt enn det landet med flest målinger (India). Kvinner har nok også en skjev opplevelse av hva det virkelige gjennomsnittet er, siden mange menn med gjennomsnittlig eller mindre unngår sex. Så når først kvinner møter på en kar som har gjennomsnittlig eller kanskje litt kortere, vil hun oppleve det som veldig lite i forhold til hva hun er vant til. Det er mange menn med størrelse på gjennomsnittet fra det studiet som kan vitne om dårlige opplevelser rundt sex, hvor partner tydelig har vist tegn til skuffelse når buksene har falt. Hvem skal man tro? Menn eller kvinner? Å høre opplevelsene til menn med en 13 cm lang penis er nok mer troverdig enn å stole på det kvinner sier om størrelse. De har ingen snøring, de vet bare at større er deiligere og føles bedre ut. Og hvis en kvinne skulle falle ut for en med 13 cm, så skulle hun nok ønsket at den var større. 13 cm er nok dessverre en liten penis i de fleste kvinners øyne. Dette vet menn rundt denne størrelsen og har vett nok til å holde seg unna sex. Anonymkode: fe35a...46c 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #71 Skrevet 14. januar 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hele greia med størrelse er tull. Eksens penis var helt normal, selv mente han den var liten. Jeg har aldri hatt bedre sex noen gang og opplevde for første gang at jeg kom vaginalt etter fem minutter. Jeg trengte ikke lange forspill og hadde "elektriske" opplevelser. Noen ganger var sexen så våt at vi måtte skifte på sengen etterpå. Grunnen var at jeg elsket mannen, følte dypt, vi snakket om sex, var lekne og hadde et trygt og godt sexliv. Det ble mye sex det året, før det tok slutt av andre grunner, og jeg kan bare drømme om å oppleve et sånt sexliv igjen. Hadde absolutt ingenting med størrelse å gjøre! Anonymkode: 159db...e30 Kanskje det er tull for deg, men ikke for majoriteten. Og hva er normal for deg? Normal for deg kan være 16-17 cm, da ville en "gjennomsnittlig" 13 cm helt klart åpenbart seg som en skuffelse for deg. Anonymkode: fe35a...46c 1
Listen Skrevet 14. januar 2017 #72 Skrevet 14. januar 2017 (endret) ... Endret 14. januar 2017 av Listen .
Gjest PseudonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #73 Skrevet 14. januar 2017 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Studien som fyren nevner i videoen har åpenbare svakheter ved seg og kan virke som er "bestilt" for å berolige usikre menn til å tro at de er normale. Av 15000 var det under 1000 som faktisk ble målt i erigert tilstand, og de fleste av disse fra land med antatt mindre gjennomsnittsstørrelse enn vestlige land. Var kun ett vestlig land med i studien som målte erigert størrelse (under 100 personer) som hadde et høyere snitt enn det landet med flest målinger (India). Kvinner har nok også en skjev opplevelse av hva det virkelige gjennomsnittet er, siden mange menn med gjennomsnittlig eller mindre unngår sex. Så når først kvinner møter på en kar som har gjennomsnittlig eller kanskje litt kortere, vil hun oppleve det som veldig lite i forhold til hva hun er vant til. Det er mange menn med størrelse på gjennomsnittet fra det studiet som kan vitne om dårlige opplevelser rundt sex, hvor partner tydelig har vist tegn til skuffelse når buksene har falt. Hvem skal man tro? Menn eller kvinner? Å høre opplevelsene til menn med en 13 cm lang penis er nok mer troverdig enn å stole på det kvinner sier om størrelse. De har ingen snøring, de vet bare at større er deiligere og føles bedre ut. Og hvis en kvinne skulle falle ut for en med 13 cm, så skulle hun nok ønsket at den var større. 13 cm er nok dessverre en liten penis i de fleste kvinners øyne. Dette vet menn rundt denne størrelsen og har vett nok til å holde seg unna sex. Anonymkode: fe35a...46c Jeg skjønner at du er hellig overbevist om at gjennomsnittsutstyrte menn: Ikke er store nok og må kompensere på andre vis for å gi dama det hun ønsker kun kan tilby ok sex, aldri fantastisk sex for penisen deres er for tynn vil oppleve skuffede damer når klærne faller, for damer får mer glede av penisen jo større den er må gjennom en penisfortykkelses-operasjon for at penisen skal bli godt likt Det kommer til et punkt i enhver diskusjon der det ikke lenger er hensiktsmessig å fortsette, og det er nå i dette tilfellet. Du kommer neppe til å endre standpunkt utfra hva jeg eller noen andre skriver, og jeg kan ikke stanse deg fra å spre påstander om gjennomsnittets utilstrekkelighet. Så da er det opptil deg som leser denne tråden og er usikker på din egen størrelse om du vil tro på det 46c påstår. Endret 14. januar 2017 av PseudonymBruker
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #74 Skrevet 14. januar 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det er tull for deg, men ikke for majoriteten. Og hva er normal for deg? Normal for deg kan være 16-17 cm, da ville en "gjennomsnittlig" 13 cm helt klart åpenbart seg som en skuffelse for deg. Anonymkode: fe35a...46c Ikke meg du siterte, men om jeg har sex med en over gjennomsnittlig stor penis får jeg et ekkelt trykk i skjeden og over g-punktet som føles ut som blærekatarr. Gjennomsnittlige eller litt under gir gode orgasmer. Kan ikke dette sammenlignes litt med klitoris, at noen ønsker sterkt trykk og andre knapt berøring? Anonymkode: 75c4a...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #75 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterte, men om jeg har sex med en over gjennomsnittlig stor penis får jeg et ekkelt trykk i skjeden og over g-punktet som føles ut som blærekatarr. Gjennomsnittlige eller litt under gir gode orgasmer. Kan ikke dette sammenlignes litt med klitoris, at noen ønsker sterkt trykk og andre knapt berøring? Anonymkode: 75c4a...8d2 Fortsatt, du er nok en av få som føler det slik. De fleste kvinner har større glede av en penis større enn gjennomsnittet og syns det føles bedre. Ikke noe ekkelt trykk men deilig trykk i skjeden. Hadde det faktisk vært sånn at de fleste kvinner følte det slik som du gjør det ville man hørt mer om det. Det du legger fram høres egentlig ganske unormalt ut. Anonymkode: fe35a...46c 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #76 Skrevet 14. januar 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortsatt, du er nok en av få som føler det slik. De fleste kvinner har større glede av en penis større enn gjennomsnittet og syns det føles bedre. Ikke noe ekkelt trykk men deilig trykk i skjeden. Hadde det faktisk vært sånn at de fleste kvinner følte det slik som du gjør det ville man hørt mer om det. Det du legger fram høres egentlig ganske unormalt ut. Anonymkode: fe35a...46c Meg du siterte. Hvorfor skal vi si det, når vi blir motsagt av sånne som deg? Anonymkode: 159db...e30
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #77 Skrevet 14. januar 2017 Kvinnene fikk så beskjed om å plukke ut hvilke to penisstørrelser de ville foretrukket hos en langsiktig partner og en «one night stand». For sistnevnte valgte de fleste kvinnene i undersøkelsen en penis med større omkrets enn hva de gjorde da de valgte ut en for et lenger forhold. Overraskende nok var det ikke noe merkbar forskjell på penislengden mellom en kortsiktig partner og en langsiktig partner. De aller fleste kvinnene i undersøkelse valgte en modell med lengde på 16.5 centimeter. http://m.side3.no/dittsexliv/sa-viktig-er-penisstrrelsen-for-et-one-night-stand/8453879.html Klart størrelsen har noe å si Anonymkode: 301f6...a70 1
Leavemealone Skrevet 14. januar 2017 #78 Skrevet 14. januar 2017 Ja 15 cm er for lite, du bør leve alene resten av livet, du er en taper! Fikk du høre det du var ute etter nå? Fornøyd?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #79 Skrevet 14. januar 2017 7 minutter siden, Leavemealone skrev: Ja 15 cm er for lite, du bør leve alene resten av livet, du er en taper! Fikk du høre det du var ute etter nå? Fornøyd? Han ble helt sikkert fornøyd .. 15 cm er uansett ikke et problem, min er bare 12 cm og faller vel under som liten penis. Tykkelsen er heller ikke av størrelse som damer drømmer om igrunnen, men kanskje jeg finner ei i fremtiden som liker den som den er Anonymkode: 301f6...a70
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2017 #80 Skrevet 14. januar 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Meg du siterte. Hvorfor skal vi si det, når vi blir motsagt av sånne som deg? Anonymkode: 159db...e30 Generelt er det veldig få som sier det. Men slutt å si at størrelsen ikke har noe å si for nytelsen for kvinner, det er direkte løgn. For de fleste vil faktisk en over snittet være å foretrekke. Større er bedre. Sannheten er at menn med gjennomsnittlig og mindre stiller med et dårligere utgangspunkt seksuelt. Deres størrelse vil svært sjeldent være ønsket. Kutt ut de hvite løgnene. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han ble helt sikkert fornøyd .. 15 cm er uansett ikke et problem, min er bare 12 cm og faller vel under som liten penis. Tykkelsen er heller ikke av størrelse som damer drømmer om igrunnen, men kanskje jeg finner ei i fremtiden som liker den som den er Anonymkode: 301f6...a70 Har du hatt noen dårlige erfaringer? Anonymkode: fe35a...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå