Gå til innhold

Hvor kjøper du undertøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er kvinner, altså.

Hvor kjøper dere undertøy? Internettsider, butikker?

Er en smule lei av de butikkene jeg pleier å handle i og trenger litt inspirasjon.

Anonymkode: c86ea...da6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipstere fra Stormberg.no

Anonymkode: c72fe...fb9

Skrevet

Truser fra H&M, BH-er fra Bare Philosophy. 

Anonymkode: d46a5...fcd

Skrevet

Tror faktisk aldri jeg har kjøpt undertøy. Får det til jul og bursdag. Har sikkert 300 par sokker.

• Liker 2
Skrevet

Timarco.no blant annet. 

Anonymkode: c680a...91b

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Change her. Eneste BHer som duger, synes jeg.

Skrevet

Change

Anonymkode: b9790...374

• Liker 1
Skrevet

Jeg finner ofte kupp på salgsavdelingen til HM. Elsker nytt undertøy! Har dyrt til billig, fra triumph, cubus og lindex, samt en del fra nelly.com. Av og til klikker jeg hjem favoritter fra Victorias Secret. Dyre merker som jeg liker er blant annet Marlies Dekkers og Calvin Klein.

Anonymkode: 33e89...1ae

Skrevet

Noen som har prøvd mymuse.no. Får mye reklame på Facebook derfra. Ser jo bra ut 

Anonymkode: c602a...6d0

Skrevet

Jeg liker bravissimo.com og brastop.com. Og det er salg nå. :nigo: 

• Liker 2
Skrevet

Sliter litt siden jeg må ha en omkrets på 65 cm. Har blitt flest fra Change.

Truser kjøper jeg overalt.

Anonymkode: 752f8...23a

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter litt siden jeg må ha en omkrets på 65 cm. Har blitt flest fra Change.

Truser kjøper jeg overalt.

Hvilken cupstørrelse bruker du? Jeg bruker 65 i omkrets selv, og på Brastop og Bravissimo har de omkrets ned til 60 cm, men det er fra D-cup og opp. 

Skrevet
3 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Hvilken cupstørrelse bruker du? Jeg bruker 65 i omkrets selv, og på Brastop og Bravissimo har de omkrets ned til 60 cm, men det er fra D-cup og opp. 

Er nok bare en C, men takk for tipset 😊

Skrevet

Det nærmeste jeg kommer å kjøpe på nett er fra klubben Miriale. Prøvde en prøveperiode for mange år siden, og størrelsene passer perfekt. Det er eneste sted jeg opplever, selv etter å ha byttet størrelser. God kvalitet også, og stort sett greie å forholde seg til.

Grunnen til at jeg ikke har handlet undertøy på nett er at det er vanskelig å finne noe som passer bra, selv når jeg får prøve det først. Pluss at jeg aldri kaster klær, så jeg har nærmest kassevis med undertøy. Det får jo ikke tid til å bli slitt før jeg finner noe annet fint.

Skrevet

kjøper truser fra lindex og bh fra triumph. stort sett da.

Skrevet

Bare philosophy på Steen og Strøm.  

Skrevet

Nesten allt på butikk og som oftest er det innpulskjøp.  Kjøpte noen deilige truser i Spania.

Skrevet

Kjøper faktisk det meste av undertøy (truser og bh) på cubus. Cubus er billig forsåvidt (har dårlig råd) samt at jeg bruker 65 b/c og det er ikke mange steder de har den størrelsen. Men fant en favoritt på cubus. Og bruker kun de. Også bruker jeg de blondetrusene (3 for 2) på cubus. Er veldig glad i de. Sokker kjøper jeg der jeg kommer over de

Skrevet

Er student, så kjøper alt på HM og Lindex. Kjøper også sokker, stayups og strømpebukser der.

Anonymkode: a803d...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...