AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Hei! Jeg har fått i "oppgave" av vennegjengen å sette sammen en reise, da dette i grunn var min ide. Planen er å reise til Thailand, Singapore og Malaysia på 14 dager. Dette er ganske i startfasen, så rekkefølgen på land eller om det faktisk blir de 3 landene er heller ikke fastslått men noe å gå ut i fra. Dette blir jo helt annet enn å bestille pakkereiser. Fly og hotell må klaffe, eventuelt tog/båt/buss. hva er deres beste tips når det kommer til slike turer og bestillinger? Hva er det viktigste en må tenke på? Jeg tror alle svar vil komme til god hjelp! Anonymkode: 01a8b...801
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 Kontakt et eller flere reisebyrå og spør om tips og priser Anonymkode: 9f8d0...a2e
reiseglad Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Singapore: max tre dager, ta deretter fly eller tog til KL. To-tre dager i KL, dra deretter på trekking litt nord for KL, husker i øyeblikket ikke navnet. Prøv også ut Melacca, deretter ville jeg tatt fly til Borneo. Kota Kinabalu, Sabah og masse opplevelser med villdyr samt verdens beste dykking. Drit i Thailand!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå