Gå til innhold

Bruker kiropraktor hansker når hn behandler?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal til kiropraktor i morgen for aller første gang. Bruker de hansker? og kan jeg ha på spagetti topp?

Anonymkode: 77e3a...bbf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bruker ikke hansker. Du kan ha på spagetthitopp ja. 

Gjest Vil ikke
Skrevet

Min bruker ikke hansker. Jeg blir bedt om å ta av meg på overkroppen, men beholde bh.

Skrevet

Min bruker hvite hansker. Det med å beholde bh på stemmer heller ikke.  Jeg må alltid ta av meg på overkroppe, inkludert bh. Beholder buksene. 

Anonymkode: dd58f...af2

Skrevet

Om og når helsearbeidere bruker hansker bestemmer de selv. Fysioterapeuter kan behandle både med og uten hansker. Da vil jeg anta kiropraktorer og gjør det. Hvor mye du må kle av deg, kommer an på hva som skal behandles samt at der skal gjøres en førstegangsundersøkelse, og den er vanskelig med klær på.

Anonymkode: a2257...75c

Skrevet

Jeg beholder bhen på selv om han ber meg ta den av, Det kan ikke ha SÅ mye å si.

Anonymkode: 5cd2e...e10

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg be hn ta på seg hansker nårr hn skal behandle meg?

Skrevet

Har aldri opplevd at en kiropraktor har brukt hansker, ikke har jeg måttet ta av meg klærne heller.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg be hn ta på seg hansker nårr hn skal behandle meg?

:fnise: tenkte jeg det ikke..Jeg synes du skal prøve..hahaha

Anonymkode: 7ed7e...6e9

Gjest Vil ikke
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min bruker hvite hansker. Det med å beholde bh på stemmer heller ikke.  Jeg må alltid ta av meg på overkroppe, inkludert bh. Beholder buksene. 

Anonymkode: dd58f...af2

Det er vel mer det at vi har ulik erfaring med kiropraktor. Nå er min utdannet fysioterapeut i tillegg og han kombinerer dette ved behandling. Er dog ikke inne mer en 15 min. Første gang var jeg inoe i en time. De var 2 stk og jeg ble tatt røntgen av. Når jeg får tenkt meg om så har jeg alltid hatt bh på hos fysioterapeut også. Har jeg ligget på magen så løsner han hektene før behandling og fester de igjen før jeg reiser meg. Aldri behøvd å vise pupper.

Endret av Vil ikke
Skrevet

Kiropraktoren min bruker ikke hansker, og jeg må ikke kle av meg. Jeg har hatt på store college gensere uten at kiropraktor har kommentert noe. Ser det er tydelig forskjell hos kiropraktorer da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...