AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #1 Skrevet 29. desember 2016 Skal til kiropraktor i morgen for aller første gang. Bruker de hansker? og kan jeg ha på spagetti topp? Anonymkode: 77e3a...bbf
Gjest GulSol Skrevet 29. desember 2016 #2 Skrevet 29. desember 2016 De bruker ikke hansker. Du kan ha på spagetthitopp ja.
Gjest Vil ikke Skrevet 29. desember 2016 #3 Skrevet 29. desember 2016 Min bruker ikke hansker. Jeg blir bedt om å ta av meg på overkroppen, men beholde bh.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #4 Skrevet 29. desember 2016 Min bruker hvite hansker. Det med å beholde bh på stemmer heller ikke. Jeg må alltid ta av meg på overkroppe, inkludert bh. Beholder buksene. Anonymkode: dd58f...af2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #5 Skrevet 29. desember 2016 Om og når helsearbeidere bruker hansker bestemmer de selv. Fysioterapeuter kan behandle både med og uten hansker. Da vil jeg anta kiropraktorer og gjør det. Hvor mye du må kle av deg, kommer an på hva som skal behandles samt at der skal gjøres en førstegangsundersøkelse, og den er vanskelig med klær på. Anonymkode: a2257...75c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Jeg beholder bhen på selv om han ber meg ta den av, Det kan ikke ha SÅ mye å si. Anonymkode: 5cd2e...e10 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #7 Skrevet 29. desember 2016 Kan jeg be hn ta på seg hansker nårr hn skal behandle meg? Anonymkode: 77e3a...bbf
GammelKaktus Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Har aldri opplevd at en kiropraktor har brukt hansker, ikke har jeg måttet ta av meg klærne heller. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #9 Skrevet 29. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg be hn ta på seg hansker nårr hn skal behandle meg? Anonymkode: 77e3a...bbf tenkte jeg det ikke..Jeg synes du skal prøve..hahaha Anonymkode: 7ed7e...6e9
Gjest Vil ikke Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min bruker hvite hansker. Det med å beholde bh på stemmer heller ikke. Jeg må alltid ta av meg på overkroppe, inkludert bh. Beholder buksene. Anonymkode: dd58f...af2 Det er vel mer det at vi har ulik erfaring med kiropraktor. Nå er min utdannet fysioterapeut i tillegg og han kombinerer dette ved behandling. Er dog ikke inne mer en 15 min. Første gang var jeg inoe i en time. De var 2 stk og jeg ble tatt røntgen av. Når jeg får tenkt meg om så har jeg alltid hatt bh på hos fysioterapeut også. Har jeg ligget på magen så løsner han hektene før behandling og fester de igjen før jeg reiser meg. Aldri behøvd å vise pupper. Endret 29. desember 2016 av Vil ikke
Spiteful Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Kiropraktoren min bruker ikke hansker, og jeg må ikke kle av meg. Jeg har hatt på store college gensere uten at kiropraktor har kommentert noe. Ser det er tydelig forskjell hos kiropraktorer da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå