Gå til innhold

stina.blogg.no

plommegrøt

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om henne? Jeg synes det blir mye prat om "gutten min" der hun kun er med typen. De fleste bildene hun legger ut er av seg selv inne i huset, noe som er kjedelig, og så skriver hun mange tips som youtubere allerede har snakket om i evigheter. Ser også at hun har begynt å redigere huden sin sånn "smooth" som typisk Andrea Badendyck også gjør. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg klarer å tenke på når jeg ser videoer med hun og kjæresten, er at det var flaks for henne at hun traff han, og ikke han jeg er sammen med! Han stiller til nød opp på en selfie hvis det er julaften og han får godt betalt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bloggen er veldig kjedelig. Bildene er alt for oppstilte, og syns rett og slett det hun skriver om blir for kjedelig.

Men veldig pen jente, og det er jo tydelig at hun bruker mye tid på bloggen. Skulle ønske at hun kanskje kunne vært litt mindre privat og tørre å vise at ikke alt er perfekt 24/7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig blogg hvor bloggeren virker litt vel høy på seg selv. Andre bloggere er sikkert høye på seg selv de også, men de skriver i alle fall ikke direkte at de er det. Stina hadde mange rare innlegg for en tid tilbake :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom bloggen et par ganger, men synes den blir litt kjedelig og fenger ikke så mye. Videobloggene er kjedelig og oppbrukt tema som har blitt brukt av 100 ganger før.  Men huset de bor i er veldig fint, men litt for nøytral smak og ingen bilder på veggene osv. Blir for kjedelig med "gutten min" hele tiden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig, alt for mange lister og lite personlige ting. Selv når hun prøver å være personlig, føles det ikke sånn ut. Fin jente, men bloggen fanger meg på ingen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ikke så mye om henne i seg selv, men ble kjempe glad for alle app og programforslagene leserene får.
Picmonki (uten ey til slutt), photoredigering, altså photoshop eller GIMP evetuelt pixlr, giphy.com ble nok en favoritt hos meg i allefall :hoppe:  så nå har jeg ikke flere slike bilde-aktige programmer å gå igjennom, men jeg føler meg 100% utlært innenfor bilderedigeringens verden.
Stemmeforvrengerne er også kjempe gøye og Aviary.com anbefales på det varmeste for å justere lysstyrke som det kalles, og kontrastene.
Hva man ikke lærer om på disse sidene. Så Andrea og Stina vant hos meg, samt Ida Wulff. De er helt rå på det der (jeg tror det var dem, ikke helt sikker, men jeg tror det - det står det i allefall). 

Etter dette leste jeg meg videre til hvordan man bruker emojis, såkalte følelsesikoner. Anbefales. :tommelopp:

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om før, så tittet innom. Registrerte Pelle K, eller hva han heter. Forøvrig var alt totalt uinteressant, så det ble første og siste besøk. Kan man leve av dette?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lunalee skrev:

Aldri hørt om før, så tittet innom. Registrerte Pelle K, eller hva han heter. Forøvrig var alt totalt uinteressant, så det ble første og siste besøk. Kan man leve av dette?! 

Tviler, det er pixlr og GIMP så tar seg betalt for programmene, men hvis de har utviklet programmer selv så kan det vel hende, men de bruker ikke bloggene sine til det tror jeg. I hovedsak går sidene ut på å fortelle hverandre hva slags sminke og klær som er best de jentene i mellom. :) 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gutten min" "hehe" "whoa". Det blir så sinnsykt mye nuss nuss nuss, og det nytter for all del ikke å komme med konstruktiv kritikk. 

Klarer man ikke å ta kritikk, burde man heller ikke blogge, men det er ikke min sak. I tillegg til dette, jævlig dårlig merkning av spons, reklame og affiliate, og "tips" som er "så last year" 

Og bare for min egen lille tanke som har surret oppe i hodet de siste ukene; man kan ikke gi tips om hvordan finne riktig foundation, når man ikke klarer det selv. 

Og nei, dette er ikke spekulasjoner. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hun nesten alltid virker bitter ovenfor konstruktiv kritikk i kommentarfeltet på bloggen sin. Husker en video hun lagde i fjor (tror jeg) hvor hun hang ut lesere som hadde skrevet stygge ting til henne eller konstruktiv kritikk med fullt navn. Link: https://www.youtube.com/watch?v=5JThrK5NGdA

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar ikke imot konstruktiv kritikk i det hele tatt, nei. Jeg har prøvd å legge igjen flere kommentarer, formulert hyggelig og uten snev av frekkhet, men de blir ikke godkjent. Mye av det som vist på filmen over er jo bare hat, så skjønner at hun reagerer på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Llise skrev:

Hun tar ikke imot konstruktiv kritikk i det hele tatt, nei. Jeg har prøvd å legge igjen flere kommentarer, formulert hyggelig og uten snev av frekkhet, men de blir ikke godkjent. Mye av det som vist på filmen over er jo bare hat, så skjønner at hun reagerer på det. 

Finnes det bloggere som tar imot konstruktiv kritikk? Synes alle reagerer likt. Enten godkjenner de ikke konstruktiv kritikk eller så kan de svare frekt tilbake 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, den var utrolig kjedelig! Har ikke sett den før, men tok en titt nå: blir nok første og siste gang ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...