AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #21 Skrevet 29. desember 2016 Mine får kun lov når de er syke. Men det er fordi vi har en stor bamse av en hund som ikke alltid er like ren. Og jeg gidder ikke skifte sengtøy på alle dynene oftere enn nødvendig bare fordi han har vært bortpå med litt sikkel Anonymkode: 7736d...a26
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #22 Skrevet 29. desember 2016 Jeg har aldri dyne i stua. Orker ikke å drasse den ned fra andre etasje. Bruker et godt og litt tykt fleece pledd. Anonymkode: 77d6c...802
EvaLena Skrevet 29. desember 2016 #23 Skrevet 29. desember 2016 Jeg liker ikke dyner i stua, men vi har flere pledd. Pledd kan jeg gå ut på terrassen og riste for støv, føler ikke det er like enkelt med dyner. Vsr unga syke, så kunne jeg til nød tillate dyne, men da fikk jeg omtrent fnatt. Da jeg vokste opp så hadde jeg er mor med støv på hjernen og stua fikk vi ikke lov å gå inn i før på kvelden, for det kunne bli støvete. Fikk aldri lov å ha dyne eller pledd i stua heller. STØV av alt den gangen. Mamma vasket hele huset hver eneste dag og stua var støvete selv om vi kanskje hadde vært borte hele kvelden i forveien. Vaskes og støvsuging måtte til uansett. En gang hun ba meg støvsuge stua så sa jeg at det var da ikke nødvendig for vi hadde jo ikke vært der kvelden før. Da fikk jeg beskjed om at jeg vsr utakknemlig og mamma begynte å grine. Hun tørket av alle skap og og skuffer på kjøkkenet flere ganger om dagen, rett og slett nevrotisk. Hun er veldig oppgitt av meg til tider for her ser det ut som at folk bor, men allikevel ikke noen svinesti. Hun kan ofte sjekke om jeg har tørket støv og det prøver hun å gjøre veldig diskret, men jeg skjønner hva hun egentlig driver med. Det er aldri ett støvfnugg hos foreldrene mine, mamma ELSKER å vaske. Det gjør så definitivt ikke jeg. Kan fint sette meg i sofaen mens det ligger en klehaug som skal brettes eller ett kjøkken som må ryddes etter middag, men mamma MÅ rydde alt før hun kan slappe av. Hun er uhelbredelig på det området. Nå skal det samtidig sies at mamma er verdens snilleste altså, så jeg er ikke ute etter å rakke ned på henne. 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #24 Skrevet 29. desember 2016 Dyner er forbudt å ha i stuen hos oss. Skal man sove, går man på soverommet. Er man syk, holder man seg på soverommet. Anonymkode: 1a70c...0c7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå