AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Hva synest dere om duer i stua. Får barna deres lov til og ha dyna i stua i helgene. Får de lov til å ha dynene i stua når de er syke eller har de aldring lov til å ha dyna i stua? Anonymkode: 8e83c...bd0
HerKommerMummi Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har alltid dyne i stua. Har ingen barn. 2
GammelKaktus Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Vi har ingen regler på dynene, vil han ha dyna så får han dyna. 🤗 Har alltid vært glad i dyna jeg og... 3
Forundret.. Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har tillatt det evt på morningskvisten i helger eller ved sykdom. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Da jeg var barn og var syk hadde jeg dyne på stua hjemme. Der jeg bor nå er soverommet nesten som en stue, så jeg sitter der når jeg er syk intulla i dyna og ser TV Anonymkode: 55977...17b
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 Jeg har dyne i stua hver kveld. :D Elsker å ligge under dyna å se tv, og slappe av. Ungene pleier som regel å hente en av våre dyner om morgenen i helgene, og på ukedagene om de er oppe tidlig og rekker barnetv før bhg\skole. Anonymkode: a0cc7...6e0 1
Vesentlig Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 Har ingen barn utenom dyna mi som alltid er med istua;) Den ble alltid med i stua om morgnen da jeg var lite/tenåring også
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 Hva skal være problemet med dyne i stua? Noen er virkelig for kontrollerende for sine omgivelser. Anonymkode: ae06f...8ea 4
The Kitten Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synest dere om duer i stua. Får barna deres lov til og ha dyna i stua i helgene. Får de lov til å ha dynene i stua når de er syke eller har de aldring lov til å ha dyna i stua? Anonymkode: 8e83c...bd0 Duer i stuen høres egentlig litt stress ut. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #10 Skrevet 29. desember 2016 Jeg sitter og tenker, men jeg klarer ikke komme på en eneste grunn til at jeg skulle nekte noen å ta med seg dynen sin ut i stuen hvis de først vil, sånn med mindre man f.eks. har middagsgjester i pentøy som sitter ved siden av i sofaen. Jeg tar aldri med meg dynen ut av soverommet selv, men skjønner oppriktig ikke hva problemet skulle vært. Anonymkode: d3fc5...5eb 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #11 Skrevet 29. desember 2016 Vi har pledd i stua som vi bruker til vanlig. Soverommene er i en annen etasje, men ved sykdom tar vi dyna med opp. Ser ikke helt problemet....? Anonymkode: 65692...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #12 Skrevet 29. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har pledd i stua som vi bruker til vanlig. Soverommene er i en annen etasje, men ved sykdom tar vi dyna med opp. Ser ikke helt problemet....? Anonymkode: 65692...e4c Samme. Til vanlig bruker vi pledd dersom vi er kalde eller bare vil kose oss litt ekstra, mens ved sykdom er det innafor med dyne i "sykedelen" av sofaen. Ønsker msn å bruke dyna ellers, kan man legge seg på soverommet sitt. Anonymkode: da7eb...c1e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #13 Skrevet 29. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Samme. Til vanlig bruker vi pledd dersom vi er kalde eller bare vil kose oss litt ekstra, mens ved sykdom er det innafor med dyne i "sykedelen" av sofaen. Ønsker msn å bruke dyna ellers, kan man legge seg på soverommet sitt. Anonymkode: da7eb...c1e Glemte: Samme regler for 3-åringer, 13-åringer og 30-åringer. Anonymkode: da7eb...c1e
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #14 Skrevet 29. desember 2016 3 timer siden, HerKommerMummi skrev: Jeg har alltid dyne i stua. Har ingen barn. Jeg og. Varmere og mykere med dyne enn pledd, må ikke være barn for å skjønne det Anonymkode: 0fd6d...f3d 1
AgentFassbender Skrevet 29. desember 2016 #15 Skrevet 29. desember 2016 Selvfølgelig. Må jo det når jeg sovner på sofaen under netflix-maraton.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #16 Skrevet 29. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synest dere om duer i stua. Får barna deres lov til og ha dyna i stua i helgene. Får de lov til å ha dynene i stua når de er syke eller har de aldring lov til å ha dyna i stua? Anonymkode: 8e83c...bd0 Helst ikke da de er så store og styrete å ha inn på soverommet igjen, tepper er å foretrekke. Anonymkode: 91de1...a73 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #17 Skrevet 29. desember 2016 Husker jeg fikk veldig kjeft da jeg prøvde å ta med dyna på stua en gang som barn. Turte aldri å gjøre det igjen, men har egentlig aldri skjønt hvorfor det var en så big deal. Anonymkode: cfdc4...830
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2016 #18 Skrevet 29. desember 2016 Jeg fikk ikke lov som barn. Grunn: STØV. Fikk heller ikke lov til å ta frukt fra fruktfatet.. Det ødela komposisjonen. Etter skoletid fikk vi være på rommet eller kjøkkenet. Resten av huset var offlimits fordi det ble støv og rot av å ha barn der. Både min mor og far er slik. Vokste opp i et «interiør museum». Veldig trivelig. Anonymkode: d4dc5...64f 3
Lykkehjerte Skrevet 29. desember 2016 #19 Skrevet 29. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ikke lov som barn. Grunn: STØV. Fikk heller ikke lov til å ta frukt fra fruktfatet.. Det ødela komposisjonen. Etter skoletid fikk vi være på rommet eller kjøkkenet. Resten av huset var offlimits fordi det ble støv og rot av å ha barn der. Både min mor og far er slik. Vokste opp i et «interiør museum». Veldig trivelig. Anonymkode: d4dc5...64f Noe så trist! Dine foreldre tok grundig feil mht hva som virkelig hadde betydning! 2
Lanista1984 Skrevet 29. desember 2016 #20 Skrevet 29. desember 2016 5 timer siden, The Kitten skrev: Duer i stuen høres egentlig litt stress ut. Men du med våpen og greier kan jo prikke de de ned om ønskelig;) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå