Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #1 Skrevet 28. desember 2016 Ok, da har jeg noen bokser øl og intet å gjøre kveld og da må vi kose oss bittelitt med en tarot. Dere blir med på det ja? Reglene er som følger. 1. Du elsker Carlsberg øl. 2. Du poster et spørsmål ad gangen under nick og er singel. 3. Du venter på svar. 4. Som kommer senere enn du egentlig vil vedkjenne deg at du liker. 5. Husk å gi tilbakemelding, jeg vil ikke klare å forbedre meg hvis ikke jeg får det. 6. Du må ha minst 200 innlegg under nick for å få kort. Hvis du ikke er singel må du skrive en søknad og argumentere imot punkt 2. Vi skal bruke Vanessa Tarot og jeg kommer til å hefte kortet ditt i siteringen.
Sveva Skrevet 28. desember 2016 #2 Skrevet 28. desember 2016 Hurra 🙌 (Jeg driver i legging av barn samtidig, så er på hugget 😂) Ok. Møtt ny fyr, ble med han hjem, dette er en jeg kan bli betatt av. Er dette han som skulle dukke opp når snøen kom, el var det bare en ennattsgreie? Er nervøs for svaret 😂
-Fiona- Skrevet 28. desember 2016 #3 Skrevet 28. desember 2016 Lenge siden sist, men kan informere om at forrige spådom om at nurket i magen er en gutt var helt riktig Nå lurer jeg på om vi får oss en ny leilighet snart? Og vedrørende søknad for oss ikke-single. Jeg synes du er kul
Gjest Daryl Dixon Skrevet 28. desember 2016 #4 Skrevet 28. desember 2016 Kommer jeg til å få et bra år I 2017?
Gjest Linneah2013 Skrevet 28. desember 2016 #5 Skrevet 28. desember 2016 Kan du se hvordan det nye året blir?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #6 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, Sveva skrev: Hurra 🙌 (Jeg driver i legging av barn samtidig, så er på hugget 😂) Ok. Møtt ny fyr, ble med han hjem, dette er en jeg kan bli betatt av. Er dette han som skulle dukke opp når snøen kom, el var det bare en ennattsgreie? Er nervøs for svaret 😂 Sverdesset- Ja.
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #7 Skrevet 28. desember 2016 (endret) 3 minutter siden, -Fiona- skrev: Lenge siden sist, men kan informere om at forrige spådom om at nurket i magen er en gutt var helt riktig Nå lurer jeg på om vi får oss en ny leilighet snart? Og vedrørende søknad for oss ikke-single. Jeg synes du er kul men du e jo ikke singel. Søknaden er lite utfyllende. Endret 28. desember 2016 av O.G.
Mis(s)Understood Skrevet 28. desember 2016 #8 Skrevet 28. desember 2016 (endret) Snart nytt år og nye utfordringer. Tidligere ble året som snart har gått beskrevet som et år med mye jobb. Det var helt korrekt Spør pent om en generalisering denne gangen Endret 28. desember 2016 av Mis(s)Understood
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #9 Skrevet 28. desember 2016 2 minutter siden, Daryl Dixon skrev: Kommer jeg til å få et bra år I 2017? 9/Staver. Ja, men det er opp til deg selv.
acna Skrevet 28. desember 2016 #10 Skrevet 28. desember 2016 Er han jeg flørter litt med interessert eller bare høflig? Er det håp? ☺️
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #11 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, Mis(s)Understood skrev: Snart nytt år og nye utfordringer. Tidligere ble året som snart har gått beskrevet som et år med mye jobb. Det var helt korrekt Spør pent om en generalisering denne gangen Djevelen. Tror 2017 kan bli mer lekende enn året som snart er forbi faktisk. Hvis du liker å leike på den måten da, vell og merke.
-Fiona- Skrevet 28. desember 2016 #12 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: men du e jo ikke singel. Søknaden er lite utfyllende. Åja, prøvde meg på ren og skjær smisking jeg da men OK, søker med dette om fritak fra punkt 2., da jeg er en trofast tilhenger av spådomstrådene OG alltid gir deg en tilbakemelding på utfall, gitt at det lar seg gjøre Videre er det verdt å nevne at jeg er gressenke for øyeblikket.
Gjest Den Lille Heksa Skrevet 28. desember 2016 #13 Skrevet 28. desember 2016 Hvordan kommer 2017 til å bli for meg jobbmessig?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #14 Skrevet 28. desember 2016 5 minutter siden, Linneah2013 skrev: Kan du se hvordan det nye året blir? 4/Sverd. Nye året blir mye godt begivenhetsløst.
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #15 Skrevet 28. desember 2016 3 minutter siden, acna skrev: Er han jeg flørter litt med interessert eller bare høflig? Er det håp? ☺️ 9/Mynter. Nja, alltids håp, men han er en fyr som liker seg veldig godt i singellivet også.
Mis(s)Understood Skrevet 28. desember 2016 #16 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: Djevelen. Tror 2017 kan bli mer lekende enn året som snart er forbi faktisk. Hvis du liker å leike på den måten da, vell og merke. Jeg må spørre om teskje, kjære Jeg kjenner 3-4 betydninger av begrepet "å leike". Kortbildet viser en, men kun en, av betydningene. Unnskyld at jeg er litt påtatt "dum" nå.
Sveva Skrevet 28. desember 2016 #17 Skrevet 28. desember 2016 5 minutter siden, O.G. skrev: Sverdesset- Ja. Åh hjelp. 😂 Mye kjemi der altså. Men tar han kontakt igjen? Tenker han på meg? Ingen tlf.nr ble utvekslet el noe, og kun fornavn... men vet hvem han er...
Gjest Linneah2013 Skrevet 28. desember 2016 #18 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, O.G. skrev: 4/Sverd. Nye året blir mye godt begivenhetsløst. Mener du det vil skje lite?
Gjest O.G. Skrevet 28. desember 2016 #19 Skrevet 28. desember 2016 10 minutter siden, -Fiona- skrev: Lenge siden sist, men kan informere om at forrige spådom om at nurket i magen er en gutt var helt riktig Nå lurer jeg på om vi får oss en ny leilighet snart? Og vedrørende søknad for oss ikke-single. Jeg synes du er kul Judgement. Ja, innen tre måneder.
acna Skrevet 28. desember 2016 #20 Skrevet 28. desember 2016 Akkurat nå, O.G. skrev: 9/Mynter. Nja, alltids håp, men han er en fyr som liker seg veldig godt i singellivet også. Takk😘 Du skrev det jeg har tenkt selv😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå