Gå til innhold

Selvtillitits problemer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så lenge jeg kan huske slitt med selvtillit, utseendemessig osv. Får stadig høre av både venniner og gutter at de synes jeg er døds pen, noen av de sier jeg er den peneste de vet om(dette er ikke for å skryte, dere vet jo uansett ikke hvem jeg er, det er bare for å gi en forklaring). Men likevel klarer jeg ikke helt å få den selvtilliten. Jeg omgås med vakre mennesker og tenker mye stygt om meg selv. Har alltid hatt problemer med dette... Det har vært en gutt jeg har vært litt små interessert i en godt stund, og han sa at en av venninnene mine var 'smud'. Jeg ble jo ganske deppa av dette, overraskende nok, men vet at han aldri kunne sagt det om meg fordi lillebroren hans er forelsket i meg(ja, jeg er litt ung, så det er litt drama). Poenget er; har noen tips til hvordan jeg kan få bedre selvtillit? og ikke ta meg nær av små og ubetydelige ting som det eksempelet jeg nevnte? 

Anonymkode: f7ef4...aed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

les boken "bli best" (mental trener bok. gjør det som står der. tro på deg selv ( og ikke bruk unskyldningen om at du ikke tør og ikke kan, slike unskyldninger må du slutte med) slutt og bry deg om andre. folk ser deg ikke, bryr seg ikke. (med mindre du løper rundt på gaten med knall rosa hår og neon gul bukse, da blir du nok sett) 
Men en ting kan jeg love deg. om du har former eller ikke. er puppeløs eller ha dobbe D, dette er ikke noe folk legger merke til / tenker på. du er bare 1 av 5 millioner mennesker i Norge. 

Hvis boken ikke hjelper, book deg noen timer hos mental trener. du må lære deg og kontrollere tankene dine, og rett og slett gi litt mer F i hva du mener andre tenker. 

Anonymkode: 4988a...418

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...