AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #1 Del Skrevet 28. desember 2016 Prøver her. Men. Vet ikke helt om det er riktig plass å spørre jeg. Jeg trenger frikort, men jeg går på skole og arbeider ikke. Det står at jeg skal få beskjed når arbeidsgiveren henter frikortet mitt, og så står det bare logg ut. Men jeg skal selge et par valper, som da kommer på 40.000 nesten. Hvorfor får jeg ikke frikort da? Eller trenger jeg ikke frikort på "privateting" så lenge det ikke er over 50.000? Anonymkode: 8585b...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #2 Del Skrevet 28. desember 2016 Eller egne "eiendeler". Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 8585b...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 31. desember 2016 #3 Del Skrevet 31. desember 2016 På 28.12.2016 den 16.07, AnonymBruker skrev: Eller egne "eiendeler". Noen som vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 8585b...1ef Kommer helt an på. Hvis det er på hobbybasis ville jeg ikke ført det. Hvis det har preg av næringsvirksomhet må du jo skrive av alle kostnadene du har hatt med det (for, veterinær, utstyr, ting de ødelegger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå