Gå til innhold

Vil finne meg selv igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet
  • Jeg er ei jente på 20 år. Jeg har hatt veldig mye tanker i julen at jeg vil "stikke av" litt. Få litt rom for meg selv. Jeg vil helst til utlandet. Jeg er i en fase der jeg er lei av alle rundt meg og føler at jeg ikke kjenner helt meg selv lenger. Jeg tror jeg trenger en lang tid for meg selv og nye mennesker. Starte litt på nytt. Jeg har lufta dette litt for mamma, og vi tok en samtale i stad. Jeg har lyst til å bo i Los Angles eller Canada. Skulle jeg hatt med meg noen så måtte det vært mamma. Det blir jo ikke helt for meg selv, men jeg har lagd så dårlig stemning for de rundt meg i det siste sånn som 1. Juledag da jeg små kranglet med 2 av tantene mine og kusina mi fordi de trodde ikke på at jeg strevde litt. Jeg tror det hadde vært riktig og hatt med mamma eller pappa. Jeg drar jo ikke helt alene, men det virket som om mamma ville være med på det, men jeg tviler på at det blir noe av. Det er snakk om bare 4-5 måneder borte. Jeg tror jeg hadde trengt å komme meg litt bort og "finne meg selv" igjen. Jeg har ikke hatt det så bra i det siste, og ser ikke hva for noe annet jeg kunne gjort. Det er dette jeg vil. Jeg har ikke vært så glad i det siste dessverre. Tenk og hatt 4-5 måneder i Los Angles eller Canada og jobbe, finne meg selv og hatt en tid bare med mamma uten alle de andre i familien. Jeg vet egentlig ikke hvorfor det har blitt sånn. Jeg vet at jeg ikke får tid helt for meg selv om mamma eller pappa blir med, men det ville vært en trygghet siden jeg har ingen venner. Jeg vil ikke gå til noe psykolog. Jeg har vært mye hos psykolog før siden jeg var deprimert pga jeg ble mye mobbet. 

hva tenker dere om dette? Har dere noen råd? Hva ville dere gjort for å få tid for å finne deg selv? Har dere følt at dere ikke kjenner dere selv før? Hva gjorde i såfall du?

Hilsen en sliten 20 åring 

Anonymkode: 67478...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra alene! Du er da 20 år. Du kan dra på språkreise f.eks da blir du kjent med mange. Sjekk ut EF  Og har et opplegg med litt skole men ikke altfor seriøst, og de du blir kjent med kan du reise litt rundt med i helger og sånn. Gjorde det i Roma selv da jeg var 21, fikk noen herlige måneder og følte jeg ble mer selvstendig og voksen da jeg måtte klare meg selv i et nytt land. Og blir det for skummelt kan du jo bare stikke hjem igjen, evt. Få besøk fra noen gamle venner eller familie. 

Anonymkode: 3a98c...2ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...