Gå til innhold

Laste ned the sims uten cdrom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere vært en liten nerd på the sims, men nå har pcen min blitt såpass treg at den ikke drar spill eller kompliserte oppgaver som en YouTube snutt.

Tenkte derfor å vurdere en ny pc, men ser jo at de fleste nå kommer uten en cd driver.

Jeg er så vant med å ha selve pcen for å kjøre spillet! Men det er vel fullt mulig å laste ned fra origin uten å ha cdrom? Det fungerer like bra som om du skulle ha spilt spillet på en cd eller? Her er jeg ganske dum! :P

 

Anonymkode: a4e44...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste spill kan lastes ned fra Steam for eksempel.
Da får man full versjon, og trenger ikke cd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer, men hvordan hadde du tenkt å laste ned sims med en cd-rom siden du spesisifiserer at du vil laste det ned uten?

Anonymkode: d788e...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med cden så er det jo ikke snakk om å laste ned. Har aldri lasta ned uten cd så lurte bare på om det var mulig når du ikke fysisk setter inn cden :P

 

Nå er jeg usikker på hva slags pc jeg burde ha da ... :)

 

Anonymkode: a4e44...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan laste det ned fra Origin, og spillet vil fungere akkurat på samme måte som om du hadde hatt en fysisk kopi. Hvis du allerede har registrert spillet på Origin, så kan du nok bare laste det ned uten å måtte kjøpe det på nytt.

Jeg fikk et par expansions til Sims i bursdagen min, og da var det ikke engang noen CD i coveret, bare kode til aktivering på Origin så jeg kunne laste det ned. Husker jeg irriterte meg over hvor my embalasje de brukte bare på en liten kode haha.

Men det finnes da fortsatt PCer med CD-rom om du vil ha det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steam er en klient der du kan kjøpe og laste ned spill. Programmet husker også hva du har kjøpt, så om du uinstallerer spillet kan du laste det ned flere ganger senere om du vil spille det igjen senere. Der er også ofte salg på diverse spill

http://store.steampowered.com/

Anonymkode: 9472f...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Origin er ganske bra :) Litt tekniske problemer iblant (i alle fall for meg), men går bra dersom jeg tvangsavslutter programmet og åpner på nytt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...