Gå til innhold

Hvorfor spiller kvinner så prektige

Fremhevede innlegg

Skrevet

når det er kukk de vil ha?

Anonymkode: ce3d8...96d

Videoannonse
Annonse
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Det er da vel ikke alle som gjør det? 

Skrevet

Fordi vi blir sett på som horer om vi viser hva vi vil ha? 

Sånn tipper jeg hvertfall mange kvinner tenker.. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, kattepusen skrev:

Fordi vi blir sett på som horer om vi viser hva vi vil ha? 

Sånn tipper jeg hvertfall mange kvinner tenker.. 

Er hykler bedre? ☺️

Anonymkode: 7217d...5f3

Skrevet

kukkk

Anonymkode: ea6c2...c8d

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er hykler bedre? ☺️

Aner ikke, jeg er ikke en av de kvinnene :)

Skrevet

De vil bare ikke ha sex med en kuk. De vil ha sex med kjæresten. 

Anonymkode: 78b56...05e

• Liker 1
Skrevet

kukkkk

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

når det er kukk de vil ha?

Anonymkode: ce3d8...96d

Ehhh...hvor har du det fra?:klo:

• Liker 1
Skrevet

kukkkkk

Skrevet

Tydelig at det er skoleferie. 

Anonymkode: 09e0a...98a

Skrevet

Ts; Du misforstår, det er ikke et spørsmål om prektighet, det er bare en høflig måte å avvise deg på. 

Anonymkode: ccd0f...f1b

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts; Du misforstår, det er ikke et spørsmål om prektighet, det er bare en høflig måte å avvise deg på. 

Anonymkode: ccd0f...f1b

Hykler, altså 😂

Skrevet

Fordi noen mener vi ikke er kjærestemateriale om vi har sett en kukk før. 

Jeg for min del fant ut at jeg ikke ville ha en fyr med såpass dobbeltmoral og hadde sex med de jeg ville ha sex med (altså ikke alt med kukk, men de jeg fant interessante). Og fant en som liker meg til tross for at jeg dro han med hjem på første date.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, Inwe skrev:

Fordi noen mener vi ikke er kjærestemateriale om vi har sett en kukk før. 

Jeg for min del fant ut at jeg ikke ville ha en fyr med såpass dobbeltmoral og hadde sex med de jeg ville ha sex med (altså ikke alt med kukk, men de jeg fant interessante). Og fant en som liker meg til tross for at jeg dro han med hjem på første date.

Dette! Flere kvinner burde være som deg, det finnes ordentlige menn der ute, som ikke bryr seg om antall sexpartnere! Kjærlighet er det viktigste <3 

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, kattepusen skrev:

Dette! Flere kvinner burde være som deg, det finnes ordentlige menn der ute, som ikke bryr seg om antall sexpartnere! Kjærlighet er det viktigste <3 

Han hintet frempå når vi hadde praten om antall sexpartnere at han hadde foretrekt at det var litt færre. Da fikk han fint beskjed om at selvom han er eldre enn meg og har hatt omtrent samme antall har han stort sett vært i forhold mens jeg har vært singel. Så han hadde ikke noe han skulle sagt. Han var vel forsåvidt enig i den.

• Liker 1
Skrevet

Man bør ikke snakke om hvor mange man har pult. Ikke spørre den andre heller.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Fordi om vi liker sex, er frigjorte eller uttaler oss om at vi digger sæd og pikk, er vi horer :laugh:

Skrevet

Jeg tror alle, les menn og kvinner, gutter og jenter, hadde hatt mye større respekt for hverandre dersom alle bare var ærlige om hvem de er. 

Jeg har ikke noe mot en kvinne som tør å si at hun liker sex og har ulike sex partnere. Mye bedre det enn å date en kvinne som må lyve om hvem hun er. 

(Og på en litt merkelig, sjalu og kinky måte så er det litt sexy å vite at hun har hatt seg litt også...bare deilig det :flau:)

Gjest Annetnavn_
Skrevet
6 minutter siden, Coolaid skrev:

Jeg tror alle, les menn og kvinner, gutter og jenter, hadde hatt mye større respekt for hverandre dersom alle bare var ærlige om hvem de er. 

Jeg har ikke noe mot en kvinne som tør å si at hun liker sex og har ulike sex partnere. Mye bedre det enn å date en kvinne som må lyve om hvem hun er. 

(Og på en litt merkelig, sjalu og kinky måte så er det litt sexy å vite at hun har hatt seg litt også...bare deilig det :flau:)

Takk for at noen menn er så ærlig at de innrømmer akkurat det!:kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...