Klossmajor Skrevet 28. desember 2016 #21 Skrevet 28. desember 2016 1 minutt siden, canacas skrev: we want anaconda!! Du får ta deg en svømmetur i Amazonas. Da støter du sikkert på en før eller siden.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #22 Skrevet 28. desember 2016 Nei. Men mister respekt for menn som er så enormt penisfokuserte, om fokuset er på å skryte av sin store penis eller syte over sin lille penis. Anonymkode: c7b3e...7c5 2
Klossmajor Skrevet 28. desember 2016 #23 Skrevet 28. desember 2016 Gjør ikke en underarm på størrelse med Hulkens i praksis samme nytten?
Klossmajor Skrevet 28. desember 2016 #24 Skrevet 28. desember 2016 25 minutter siden, Salka skrev: Næsj, det gjør at mannfolka gir meg respekt ihvertfall! Søren også, har jeg avslørt meg selv nå? Hvordan kunne du gjette det? Alle gjenkjenner jo deg på flere mils avstand. Det er bare å følge stien av menn med buksa på anklene.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2016 #25 Skrevet 28. desember 2016 16 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Å forvente seriøse svar, er visst fåfengt. Her snakker vi om at ting var ræva dårlig, psykisk misbruk, men kuken skulle de ha til de vandret til en annen seng. To ganger. Og de tente ikke på personligheten, den hatet de 😂😂😂 Ja, og siden du er godt utstyrt så holdt dem ut lenger. Høres jo ikke ut som det er et engangstilfelle heller, og har hørt om lignende ting. Men så kommer disse kvinnene på KG og rett ut lyver om viktigheten av størrelse, latterlig. Men altså, med tanke på TS spørsmål har nok ikke størrelsen noe å si på generell respekt. Anonymkode: 51e7b...e91
Cronosgjesten Skrevet 28. desember 2016 #26 Skrevet 28. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og siden du er godt utstyrt så holdt dem ut lenger. Høres jo ikke ut som det er et engangstilfelle heller, og har hørt om lignende ting. Men så kommer disse kvinnene på KG og rett ut lyver om viktigheten av størrelse, latterlig. Men altså, med tanke på TS spørsmål har nok ikke størrelsen noe å si på generell respekt. Anonymkode: 51e7b...e91 Nei, den kan jeg være enig i. For det var ikke mye respekt å spore 😂
Gjest canacas Skrevet 28. desember 2016 #27 Skrevet 28. desember 2016 5 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Nei, den kan jeg være enig i. For det var ikke mye respekt å spore 😂 Spiller ingen rolle hvor stor eller liten du er, du har ikke min respekt. Er det bedre eller annerledes når det er basert på dine holdninger og meninger?
Salka Skrevet 28. desember 2016 #28 Skrevet 28. desember 2016 21 minutter siden, Klossmajor skrev: Alle gjenkjenner jo deg på flere mils avstand. Det er bare å følge stien av menn med buksa på anklene. Du ække så dum du!
Cronosgjesten Skrevet 28. desember 2016 #29 Skrevet 28. desember 2016 (endret) 10 minutter siden, canacas skrev: Spiller ingen rolle hvor stor eller liten du er, du har ikke min respekt. Er det bedre eller annerledes når det er basert på dine holdninger og meninger? Jeg savnet jo ikke din respekt, den er ikke avgjørende for min hverdag. Eller mener du "du" generelt? Jeg ønsker ikke respekt på grunn av kuken, men har opplevd at damer vil ha den, selv etter at de har mistet alle respekt på grunn av andre årsaker. (Jeg var veldig dårlig på å sette grenser før) Det rare er at de ble sammen med meg på grunn av holdninger og meninger, men foraktet dem på slutten, men ønsket fremdeles en bit av "kaka" Endret 28. desember 2016 av Cronosgjesten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå