Gå til innhold

Respeterer dere menn med stor penis mer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere større respekt for menn med stor penis, enn de med små?

Anonymkode: 1c267...41e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har respekt for de menn som fortjener respekt. Penisstørrelse har INGENTING med det å gjøre. 

• Liker 7
Skrevet

Hva er det for slags spørsmål?

Anonymkode: 6c4d0...664

Skrevet
9 minutter siden, kattepusen skrev:

Nei. Jeg har respekt for de menn som fortjener respekt. Penisstørrelse har INGENTING med det å gjøre. 

Sant, det har ingenting med respekt å gjøre. Men når det kommer til senga og seksuell ytelse har det mye å si

Anonymkode: 51e7b...e91

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sant, det har ingenting med respekt å gjøre. Men når det kommer til senga og seksuell ytelse har det mye å si

Nei. 

• Liker 1
Skrevet

Ja. Pleier alltid å be om å få se penis før jeg bestemmer hvor mye respekt de fortjener.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For hvem?

Anonymkode: 6c4d0...664

• Liker 1
Gjest Annetnavn_
Skrevet

Ny vri på penistråden. Yay! 

...og nei jeg driter en lang en i stor penis. De mennene som får min respekt har helt andre kvaliteter.

Skrevet
1 time siden, Strixa skrev:

Ny vri på penistråden. Yay! 

...og nei jeg driter en lang en i stor penis. De mennene som får min respekt har helt andre kvaliteter.

Menn med liten penis vinner respekt ved å vise evne som forsørger og kalles en engel. Mann med stor som også er en god forsørger er en gud. 

Anonymkode: aa948...79e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn med liten penis vinner respekt ved å vise evne som forsørger og kalles en engel. Mann med stor som også er en god forsørger er en gud. 

Anonymkode: aa948...79e

Begge kan være drittsekker, og ikke fortjene respekt. Begge kan være fantastiske mennesker, og dermed fortjene respekt. 

Han med stor penis, kan være drittsekk. Mens han med "liten" kan være fantastisk. Og omvendt. 
Penisstørrelsen har INGENTING å si. 

• Liker 3
Skrevet

Jepp. Jeg drar av dem buksa og kontrollerer kølla før jeg i det hele tatt har hilst på nye menn. Jo mer røslig kuk, jo større respekt. :hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Har den ingenting å si? 😊

Jeg har vært dønn forelsket, og i starten var alt fint. Jeg er ganske velhengt. Ikke noe monster, men den er solid. I minst ett, muligens to av de forholdene har jeg sett i ettertid at sexen var det eneste som holdt liv i det den siste tiden. De ville egentlig ikke omgås meg, men de ville gjerne ha sex. Det gikk til et stadie hvor jeg hadde sex med ei som egentlig ikke likte meg, og det har nok ødelagt meg litt. Jeg er ikke spesielt pen eller god i senga.. Jeg er sjenert og litt kjedelig, men sexen var det siste som tok slutt før forholdet gjorde det. 

Skrevet
2 minutter siden, Salka skrev:

Jepp. Jeg drar av dem buksa og kontrollerer kølla før jeg i det hele tatt har hilst på nye menn. Jo mer røslig kuk, jo større respekt. :hoho: 

Er det ikke litt respektløst å dra av karer buksa og kontrollere kølla deres da?

Ditt fulle navn er vel ikke tilfeldigvis Salka Trump? - "Grab 'em by the shlong!!!"

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Klossmajor skrev:

Er det ikke litt respektløst å dra av karer buksa og kontrollere kølla deres da?

Ditt fulle navn er vel ikke tilfeldigvis Salka Trump? - "Grab 'em by the shlong!!!"

Han må jo sette seg i respekt først. Eller? 

Skrevet
1 minutt siden, Klossmajor skrev:

Næsj, det gjør at mannfolka gir meg respekt ihvertfall! :hoho: Søren også, har jeg avslørt meg selv nå? :fnise: Hvordan kunne du gjette det? :skratte: 

Skrevet
21 minutter siden, Cronosgjesten skrev:

Har den ingenting å si? 😊

Jeg har vært dønn forelsket, og i starten var alt fint. Jeg er ganske velhengt. Ikke noe monster, men den er solid. I minst ett, muligens to av de forholdene har jeg sett i ettertid at sexen var det eneste som holdt liv i det den siste tiden. De ville egentlig ikke omgås meg, men de ville gjerne ha sex. Det gikk til et stadie hvor jeg hadde sex med ei som egentlig ikke likte meg, og det har nok ødelagt meg litt. Jeg er ikke spesielt pen eller god i senga.. Jeg er sjenert og litt kjedelig, men sexen var det siste som tok slutt før forholdet gjorde det. 

Jepp, at stor kuk er overlegent seksuelt for kvinner er det ingen tvil om. Det er jo så bra at uansett hvor dårlig forholdet eller er, så er sexen så bra at dem ikke har helt lyst til å gi slipp det. Hadde du hatt en litt mindre kuk ville disse damene droppet deg fort som faen :P  

Skrevet
7 minutter siden, canacas skrev:

Han må jo sette seg i respekt først. Eller? 

Drar ikke uansett all respekten for karer på ferietur med enveisbillett i det øyeblikket de står med buksa nede i full offentlighet da?
Det må vel nesten falle en anaconda rett i bakken for å kunne hente seg inn fra sånt.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, at stor kuk er overlegent seksuelt for kvinner er det ingen tvil om. Det er jo så bra at uansett hvor dårlig forholdet eller er, så er sexen så bra at dem ikke har helt lyst til å gi slipp det. Hadde du hatt en litt mindre kuk ville disse damene droppet deg fort som faen :P  

Å forvente seriøse svar, er visst fåfengt. Her snakker vi om at ting var ræva dårlig, psykisk misbruk, men kuken skulle de ha til de vandret til en annen seng. To ganger. Og de tente ikke på personligheten, den hatet de 😂😂😂

Skrevet
Akkurat nå, Klossmajor skrev:

Drar ikke uansett all respekten for karer på ferietur med enveisbillett i det øyeblikket de står med buksa nede i full offentlighet da?
Det må vel nesten falle en anaconda rett i bakken for å kunne hente seg inn fra sånt.

:nori: we want anaconda!! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...