AnonymBruker Skrevet 13. november 2025 #401 Skrevet 13. november 2025 Ikke jeg heller - æsj.. Jeg har aldri deltatt i danseforestilling Anonymkode: 469f7...aad
Sinnanordlendig Skrevet 4. desember 2025 #402 Skrevet 4. desember 2025 (endret) Ikke jeg heller jeg har aldri drept et annet menneske (det eneste jeg kunne komme på😅🤷♀️) Endret 4. desember 2025 av Sinnanordlendig
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2025 #403 Skrevet 7. desember 2025 Det var godt og høre🫣 har ikke vært i mine tanker heller. Jeg har aldri vært voldelig mot noen. Anonymkode: 469f7...aad
fugl fønix Skrevet 5. januar #404 Skrevet 5. januar Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært på Liseberg tivoli.
AnonymBruker Skrevet 5. januar #405 Skrevet 5. januar ikke jeg heller, så vidt jeg vet. Jeg har aldri fått nyre-svikt på grunn av en urinveisinfeksjon.. Anonymkode: acf16...279
Kryneren Skrevet 4. februar #407 Skrevet 4. februar fugl fønix skrev (5 timer siden): Ikke jeg heller,heldigvis.😅 Jeg har aldri ridd på et esel. Ikke jeg heller Jeg har aldri vært i Afrika
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #410 Skrevet 7. februar Ikke jeg heller. Jeg har aldri søkt på sommerjobb i en dyrepark.
Kryneren Skrevet 7. februar #411 Skrevet 7. februar Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri søkt på sommerjobb i en dyrepark. Ikke jeg heller Jeg har aldri vært fortrolig med store dyr
Hoppetaujenta Skrevet 7. februar #412 Skrevet 7. februar Jo, hvis det er store hunder er der ingen begrensning for min håndteringsglede. Jeg har aldri "vært på ferie i syden".
Kryneren Skrevet 8. februar #414 Skrevet 8. februar fugl fønix skrev (27 minutter siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri savnet CharterSvein. Ikke jeg heller Jeg har aldri møtt ham
fugl fønix Skrevet 16. februar #416 Skrevet 16. februar Ikke jeg heller Jeg har aldri dratt Pinoccio i nesa.😅
Kryneren Skrevet 16. februar #417 Skrevet 16. februar Ikke jeg heller 😂 Jec har aldri trodd at jeg får lang nese hvis jeg ikke snakker sant 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå