Kryneren Skrevet 18. mai #201 Skrevet 18. mai jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ikke jeg heller jeg har aldri vært på champagnefrokost Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket meg full
jukkapalme Skrevet 18. mai #202 Skrevet 18. mai Det har jeg, men ikke mange ganger. Kan telles på en hånd jeg har aldri vært noen festløve. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai #204 Skrevet 19. mai Ååååå...det har jeg! Jeg har aldri tenkt at jeg ikke skulle se sånne "oppi universet-filmer"! 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. mai #206 Skrevet 26. mai Ikke jeg heller. Jeg har aldri hilst på en kongelig.
AnonymBruker Skrevet 2. juni #207 Skrevet 2. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri løpt maraton. Anonymkode: 469f7...aad
Hoppetaujenta Skrevet 16. juni #209 Skrevet 16. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri sittet på en stor og tung motorsykkel med "bad boys"...
AnonymBruker Skrevet 18. juni #210 Skrevet 18. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri drømt om å gifte meg i utlandet. Anonymkode: 469f7...aad
AnonymBruker Skrevet 21. juni #211 Skrevet 21. juni Ikke jeg heller, vi giftet oss i en gammel norsk kirke. Jeg har aldri likt dadler. Anonymkode: 164b5...1ba
fugl fønix Skrevet 21. juni #212 Skrevet 21. juni Obs, det gjør jeg,spesielt dadler dyppet I lakrispulver..ojda nam 😋 Jeg har aldri syntes Chartersvein var kjekk.
jukkapalme Skrevet 22. juni #213 Skrevet 22. juni Ikke jeg heller jeg har aldri vurdert å melde meg på noen realityserie. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. juni #214 Skrevet 23. juni Så absolutt ikke jeg heller. Jeg har aldri tenkt at KG er en sjekkeplass.
Hoppetaujenta Skrevet 29. juni #216 Skrevet 29. juni Ikke jeg heller. Jeg har aldri "kledd meg pent" fordi det er søndag.
AnonymBruker Skrevet 29. juni #217 Skrevet 29. juni Det har jeg, spesielt hvis vi skal til svigers. Jeg har aldri blitt skikkelig solbrent. Anonymkode: 164b5...1ba
fugl fønix Skrevet 29. juni #218 Skrevet 29. juni Det har jeg 🤬 🥵...grusomt... Jeg har aldri vasset i snø om sommeren.
AnonymBruker Skrevet 28. juli #219 Skrevet 28. juli Det har jeg- senest for 1 uke siden på Sognefjellet😎 Jeg har aldri vært på Nordkapp. Anonymkode: 469f7...aad
AnonymBruker Skrevet 1. august #220 Skrevet 1. august Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært i Lindesnes Anonymkode: 164b5...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå