AnonymBruker Skrevet 28. april #181 Skrevet 28. april Absolutt ikke. Jeg har aldri smakt Lutefisk. Anonymkode: 469f7...aad
Kryneren Skrevet 28. april #182 Skrevet 28. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Absolutt ikke. Jeg har aldri smakt Lutefisk. Anonymkode: 469f7...aad Det har jeg. Jeg har aldri spist blodpudding 1
Kryneren Skrevet 29. april #184 Skrevet 29. april Irak skrev (4 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri kjørt vannscooter. Ikke jeg heller. Jeg har aldri stått på vannski. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai #185 Skrevet 1. mai Så vidt prøvd, gikk dårlig😅 Jeg har aldri likt å trene på treningssenter. Anonymkode: 469f7...aad
Kryneren Skrevet 1. mai #186 Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Så vidt prøvd, gikk dårlig😅 Jeg har aldri likt å trene på treningssenter. Anonymkode: 469f7...aad Det gjør jeg, selv om det er greit å variere øvelsene litt. Kan bli litt kjedelig med det samme hele tiden 😄 Jeg har aldri drevet topp-idrett 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai #187 Skrevet 1. mai Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt svømmestafett og konkurranser som bare blir stress. 1
Kryneren Skrevet 1. mai #188 Skrevet 1. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt svømmestafett og konkurranser som bare blir stress. Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt snøballkrig med kolleger 1
fugl fønix Skrevet 1. mai #189 Skrevet 1. mai Ikke jeg heller 😂 Jeg har aldri hinket på ett ben på jobb.
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai #190 Skrevet 1. mai Ikke jeg heller. Jeg har aldri drukket en kald liter melk på styrten. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #191 Skrevet 5. mai Ikke jeg heller. Jeg har aldri likt å sitte på tog. Anonymkode: 469f7...aad
AnonymBruker Skrevet 9. mai #193 Skrevet 9. mai Det har jeg. Jeg har aldri hatt hund. Anonymkode: 469f7...aad
Kryneren Skrevet 16. mai #195 Skrevet 16. mai Irak skrev (2 minutter siden): Det har jeg. Jeg har aldri ridd på en elefant. Ikke jeg heller Jeg har aldri vært Afrika
Irak Skrevet 16. mai #196 Skrevet 16. mai Kryneren skrev (Akkurat nå): Ikke jeg heller Jeg har aldri vært Afrika Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en hel nugattiboks på en gang 😂😳
Kryneren Skrevet 16. mai #197 Skrevet 16. mai Irak skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller. Jeg har aldri spist en hel nugattiboks på en gang 😂😳 Ikke jeg heller 😄😄😄 Jeg har aldri drukket en liter melk på styrten 🥰
Kryneren Skrevet 17. mai #199 Skrevet 17. mai Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Ikke jeg heller... Jeg har aldri melket en ku. Ikke jeg heller. Jeg har aldri vært avløser i fjøs.
jukkapalme Skrevet 18. mai #200 Skrevet 18. mai Ikke jeg heller jeg har aldri vært på champagnefrokost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå