Gjest Intetkjønn Skrevet 5. desember 2004 #21 Del Skrevet 5. desember 2004 Forresten - artikkelen er her: http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article309861.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2004 #22 Del Skrevet 5. desember 2004 Nå er det en ny "kvinner-er-bedre"-artikkel igjen.. Det jeg lurer på er - hvorfor skrives det bare om kvinner som er bedre? Hvorfor er det så få "Menn-er-bedre"-artikler. Er det fordi kvinner er så fordømt mye bedre til alt, eller er det kjønnsdikriminering? Eller kan det være mindrevedighetskomplekser - jeg forstår ikke dette jeg - mulig heg er dum, så jeg spør dere: Hva er dette for no'? Har dette noe med hovedinnlegget å gjøre da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #23 Del Skrevet 6. desember 2004 Kanskje mer enn du tror... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2004 #24 Del Skrevet 6. desember 2004 Forresten - artikkelen er her:http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article309861.ece Det er nok fordi at det er sjelden kvinner er bedre til no', og når det skjer slås det stort op pi media. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 6. desember 2004 #25 Del Skrevet 6. desember 2004 Å, hvor treffer jeg disse gutta? I could tell you, but then I'd have to kill you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 6. desember 2004 #26 Del Skrevet 6. desember 2004 Hahahahaha ja klart! Du vet, vi menn kommuniserer oss i mellom..Vi prater om hva vi liker, og noen ganger om hva vi har gjort og hvordan det funka. Da finner man ut mye om sine venner! Gutter er noen stooore skrytepaver, det vet jo alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 7. desember 2004 #27 Del Skrevet 7. desember 2004 enig med trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 27. desember 2004 #28 Del Skrevet 27. desember 2004 Samfunnet er i ferd med å skape androgyne mennesker, og det vil ta en god del år hvor de fleste av oss kaver rundt i mørket og ikke skjønner bæret. For å ta for seg menn: Hvordan i helsike vil dere vi skal være? Jo, jeg sier som søstra mi: Han må være en beintøff type, litt sånn Hells Angels-aktig, med masse tatoveringer og en helt herlig kropp. Han må ha en skikkelig stilling, og er nødt til å tjene bra. Han skal jo være den med hovedandelen av penger til husholdningen. I tillegg skal han være kosete, bamsete og følsom. Han må ikke være redd for å gråte. Han skal ikke være interessert i sport. Han må være flink til å lage mat, for det kan jeg ikke. Han må dessuten være veldig huslig og skal være den som tar i et tak hjemme. Han skal være et villdyr i senga, men kun når jeg vil det. Han må ha stor pikk, være høy og mørk og elske å tilfredsstille. Han skal ta initiativ, men kun når jeg vil. Han er ikke krevende, men gir mye, og behandler meg som en prinsesse. Er det rart hun er singel....? Jeg nekter å bli med på dette her, ret og slett. Kall meg gjerne for en neandertaler. Jeg er meg selv, og vil ikke legge bånd på meg kun fordi samfunnet har funnet ut at slik og slik skal de moderne menn gjøre. Vil jeg være hard og tøff i senga, gjør jeg det inntil jeg hører "au...". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå